Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Nisa Bakri Exclusive Ramadan Offer ~ perkhidmatan katering di bulan yang mulia ini

Hello pembaca kesayangan,

Sesungguhnya bulan Ramadan adalah bulan yang mulia. Bulan paling pemurah dimana semua pintu rezeki terbuka buat mereka yang sentiasa berusaha dan ingat padaNya. Rezeki buat mereka yang memerlukan, rezeki buat mereka yang berniaga (pasar ramadan) dan juga peluang untuk mendapat ganjaran pahala.

Buat sesiapa yang sedang mencari perkhidmatan katering di bulan Ramadan baik untuk diri sendiri mahupun untuk jamuan korporat ataupun untuk dijadikan sumbangan kepada anak yatim, fakir miskin atau pun warga tua, di sini Misz-ella nak kongsikan tentang Nisa Bakri Exclusive Ramadan Offer.




Kesayangan Misz-ella, Puan Sri Nisa Bakri yang cantik, lemah lembut, manis, peramah dan manja ada menawarkan Perkhidmatan NISA BAKRI CATERING.

Kalau pembaca semua nak tau, Puan Sri Nisa Bakri memang terlalu cintakan bidang masakan dan sejak dari dulu lagi suka menjamu tetamu dengan air tangan beliau sendiri. Bermula sebagai hobi dan suka-suka, berkat kesungguhan beliau, akhirnya Puan Sri Nisa Bakri telah menjadikan bidang masakan sebagai kerjaya. 

Selain dari sering muncul di kaca TV Malaysia, Puan Sri Nisa Bakri turut muncul di rancangan masakan di Dubai, Indonesia dan terbaru di London. 

Bersempena dengan kedatangan bulan Ramadan yang mulia ini, Puan Sri Nisa Bakri membawakan NISA BAKRI CATERING untuk memenuhi permintaan 'Juadah Berbuka Puasa'

Juadah istimewa Berbuka Puasa yang dimasak sendiri oleh Puan Sri Nisa Bakri menampilkan Menu-menu seperti berikut :-

Nasi Wangi
Gulai Ayam Lemak Bertutu
Beriyani Ayam Yamen
Asam Pedas Udang Telur Masin
Sayur Campur
Kuih Muih
Minuman

RM59 nett/seorang @minimum 20 orang setiap tempahan

Bagi setiap tempahan minimum 20 orang, penghantaran adalah PERCUMA (untuk Lembah Klang sahaja).


Selain dari itu, buat mereka yang berhajat untuk bersedekah kepada golongan fakir miskin dan kurang bernasib baik di bulan yang mulia ini, NISA BAKRI CATERING turut menawarkan pakej yang lebih ekonomi :-

Nasi Wangi
Kari Ikan ATAU Asam Pedas Ikan Nisa Bakri
Kobis Goreng
Telur Rebus Kicap
Kuih
Minuman 
HANYA RM12 sebungkus 
@Tempahan minima: 50 bungkus
Termasuk kos penghantaran di sekitar Lembah Kelang

Hanya dengan RM12, NISA BAKRI CATERING membantu kita beramal dengan cara menyumbang makanan buat mereka yang memerlukan. Tak perlu lagi kita risau tak cukup masa atau tak pandai memasak, serah sahaja kepada NISA BAKRI CATERING.

Untuk sebarang tempahan dan pertanyaan lanjut, sila telefon atau whatasapp Jasmin di no 012-302  7094. Selamat Beramal ye pembaca kesayangan.

0 comments: