Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Passionfruit Crispy Layered Crepe, Chicken Kebab Wrap, Murtabak Telur Gaya Bogor oleh Mission Supersoft Original Wraps

Hello pembaca kesayangan,



Kali ini Misz-ella bawakan kisah Wrap kegemaran rakyat Malaysia keluaran Mission Foods. Mission Foods telah memberi penambahbaikan kepada wrap aslinya di Majlis pelancaran Supersoft Original Wraps, baru-baru ini.

Supersoft Original Wraps yang ditambahbaik ini kini lebih lembut dan mudah dibentuk, dengan tekstur cair di mulut malah ia lebih fleksibel bagi memudahkan kita menyatukan semua bahan kegemaran bersamanya.


Dikeluarkan oleh salah sebuah pengeluar tortilla, roti leper, dan tepung jagung terbesar di dunia, Supersoft Original Wraps yang lebih lembut ini bakal meningkatkan lagi kelarisan produk wraps dari Mission menyertai varian lain seperti 6-Grain, Bijirin Penuh, Bawang dan Kucai, Bawang Putih dan Kentang, kesemuanya akan ditambahbaik dengan formula Supersoft.


Untuk mengetengahkan sifat lembut tetapi kuat bagi produk terbaharu ini, Mission Foods Malaysia melancarkan kempen untuk meraikan wanita bertemakan #softandstrong. Dikuasakan oleh personaliti terkenal dalam bidang mereka yang tersendiri, kempen yang diadakan sepanjang April meraikan sifat-sifat kewanitaan pada wanita sambil menonjolkan kekuatan dalaman mereka.
  
#Softandstrong telah menyatukan tiga nama besar - penyanyi ikonik Malaysia, Ning Baizura, personaliti kecergasan yang begitu berinspirasi Linora Low, dan usahawan berjaya di sebalik jenama Frankitas, Francisca Turner. Ketiga-tiga mereka ini adalah contoh sebenar wanita yang telah menghadapi dan mengatasi kesukaran dalam kehidupan untuk berjaya dalam bidang kerjaya masing-masing.

Ketiga-tiga personaliti ini berkongsi inspirasi dan pengertian maksud #softandstrong kepada mereka. Mereka juga masing-masing telah mencipta empat resipi setiap seorang yang dimuatkan di dalam buku resipi Mission Foods, yang diberikan secara percuma kepada pengguna di Malaysia dan Singapura dengan setiap pembelian produk-produk Mission Foods.




Semasa pelancaran kempen tersebut, Ning Baizura, yang turut dikenali sebagai salah seorang dari 3 Diva Malaysia telah menunjukkan demonstrasi penyediaan pencuci mulut kegemarannya, Passionfruit Crispy Layered Crepe. Ning baru-baru ini turut melancarkan koleksi minyak wanginya sendiri dan telah membuka sebuah restoran, dan sangat berbangga menjadi seorang isteri dan ibu kepada seorang anak lelaki berusia 5 tahun. Ning turut berkongsi betapa pentingnya bagi gadis dan wanita muda untuk mengenalpasti kekuatan di dalam diri mereka sambil mengekalkan sisi kewanitaan masing-masing. 



“Ia agak mencabar untuk memiliki nilai kelembutan dan kekuatan pada masa yang sama. Saya sangat gembira apabila terpilih sebagai salah seorang wakil untuk memberitahu kepada wanita di luar sana bahawa sekiranya saya boleh melakukannya, anda juga boleh,” kata Ning.



Bagi Linora Low, seorang penyampai radio, pengacara dan seorang pengamal pemakanan dan gaya hidup yang sihat, kempen ini amat bermakna baginya kerana ia membolehkan beliau menyampaikan mesej mencintai diri sendiri di kalangan wanita. “Wanita biasanya disalah tafsir sebagai simbol jantina yang lemah kerana mereka lembut dan sensitif, tetapi kelembutan sebenarnya adalah kekuatan bukan kelemahan. Wanita boleh memindahkan gunung (melakukan perkara yang berat) dan bangkit sebaik sahaja minda ditetapkan dan ia adalah sisi lembut yang memberi kita empati untuk menjadi baik dalam keadaan kita menjadi kuat,” 



Linora berkongsi resepi Wrap Kebab Ayam. Linora turut membakar hirisan wraps untuk menjadikannya lebih ranggup dan menambah rasa untuk resipi salad kegemarannya.


Francisca Turner yang merupakan pengasas Frankitas, sebuah jenama fesyen antarabangsa, menggambarkan perjalanannya sebagai seorang usahawan satu pengalaman yang mengubah hidupnya. “Sebagai seorang usahawan anda memerlukan minda dan disiplin yang kuat tetapi anda juga perlu tahu bila untuk menjadi lembut – cukup untuk melentur, tetapi tidak mematahkan,” ibu kepada tiga orang cahaya mata ini mengulangi salah satu petikan yang dikongsi bersama dalam kempen ini. 


Francisca berkongsi resipi kegemaran keluarganya, Murtabak Telur Gaya Bogor yang menggunakan kelembutan dan kekuatan membungkus kesemua bahan-bahan dengan sempurna semasa digoreng.


Mission Supersoft Original Wraps ini yang dijual 8 keping dalam satu pek turut dijual bersama perisa lain dan ia boleh dibeli di kebanyakan pasaraya utama.

Untuk maklumat lanjut mengenai Mission Wraps dan produk lain keluaran Mission Foods, sila layari laman sesawang www.missionfoods.com.my

0 comments: