Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Sibuknya Kita Mei ni!


Hello ..

Tup-tup dah bulan Mei. Cepat betul waktu berjalan, kan. Dah lima bulan kita melangkah di tahun 2018 ni. Maka makin cepat lah kita tua. 9hb Mei ini akan menjadi satu lagi tarikh bersejarah apabila kita semua akan keluar mengundi bagi memastikan hala tuju negara kita. Tak sabar lah nak mengundi!

Sementara nak sampai ke 9hb Mei tu ... aduhai ... sibuknya kita! Pada 1hb Mei, tatkala korang semua sedang bercuti, Misz-ella bekerja dan terus sibuk tanpa henti sehingga hari ini, 5hb Mei 2018. Esok 6hb Mei 2018 Misz-ella 'off day' satu hari, 7, 8 dan 9 Mei saya akan sambung mem 'busy'. Begitu lah sebuah kehidupan seorang bernama Misz-ella, kan.




Tetapi, buat pembaca setia blog Dari Jari-Jari Halusku yang telah mengikuti perjalanan blog ini sejak hampir 10 tahun yang lalu, perkara ini bukanlah baru atau asing buat you all semua, kan. Dari dulu lagi saya dah biasa dengan kehidupan ala-ala 'Amazing Race' yang telah menjadikan saya seorang 'superwoman' tanpa kuasa luarbiasa .. *hehehe*

Alhamdulillah buat sebuah perjalanan kehidupan yang sangat indah. Setiap hari, saya berdoa agar diberi kesihatan yang baik agar saya dapat berbakti kepada orang-orang yang saya sayangi dan dapat melakukan perkara yang saya sukai. Hidup ini adalah sebuah perjalanan yang sangat indah jika kita tau menghargai setiap detik dan ketika. Percaya lah!

OK dah habis berkongsi serba sedikit dengan you all semua. Selamat Berhujung Minggu ye pembaca kesayangan.


0 comments: