Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Borak Kopitiam Pesta Hujung Minggu bermula Jumaat ini



Hello pembaca kesayangan,




Kita dah hampir tiba ke penghujung tahun. Waktu-waktu macam ni, ramai ambil peluang untuk habiskan cuti tahunan, kan.

Buat mereka yang mengambil peluang untuk berehat dan bersantai di rumah, TV3 membawakan siaran istimewa Borak Kopitiam sempena akhir tahun ke kaca TV rumah anda. 

Bakal bersiaran secara langsung selama tiga hari berturut-turut iaitu dari hari Jumaat sehingga Ahad (28-30 Disember 2018) bermula jam 8.00 pagi.

Wow!! Best, kan. Lepas ni boleh la you all semua buat home activity. Celik mata je, lepak ramai-ramai depan TV sebab pelbagai topik dan pengisian menarik akan dibawakan.

Pada hari Jumaat, 28 Disember 2018, Borak Kopitiam akan membawakan tema vintaj merangkumi pelbagai sudut antaranya gaya hidup, muzik dan motosikal. Sebanyak 10 buah motorsikal Harley Davidson klasik akan dipamerkan khas buat peminat motosikal vintaj. 

Selain itu, bagi sesiapa yang meminati irama lama daripada alunan piring hitam, siri koleksi piring hitam dan Gramofon juga akan dipamerkan.

Di samping itu, Hos Borak Kopitiam, Zack Merican, Dayah Bakar dan Anwar Afiq akan menemani anda pada hari pertama menampilkan Terang Bulan sebagai penyanyi jemputan yang akan menghiburkan pagi anda.

Pada hari Sabtu, 29 Disember 2018, Hefny Sahad, Adzrie Faiz dan Fiona Cheong akan membawakan tema Obsesi. Tidak kiralah filem, permainan digital, kartun atau hobi. Antara yang menarik pada hari ini adalah topik mengenai obsesi dengan filem seperti Star Wars dan Harry Potter yang mempunyai ramai pengikut tegar sehingga mempunyai kelab peminat. 

Terdapat juga slot DIY (Do-It-Yourself) Cosplay di mana anda boleh belajar untuk membuat sendiri kostum-kostum yang hebat. Bagi peminat figura aksi, anda juga turut berpeluang melihat koleksi pelbagai figura dan permainan watak-watak terkenal. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini!

Pada hari terakhir siaran istimewa ini iaitu Ahad, 30 Disember 2018, anda akan dihiburkan dengan aktiviti yang akan lebih menyihatkan tubuh badan anda. Bersama hos Muaz Mohamed, Zack Merican, Sarah Adiba dan Hanif Shawn, anda akan bersenamrobik manakala kumpulan penari hip-hop b-boyz pulak akan mempersembahkan tarian hip hop yang rancak lagi bertenaga.

So pembaca-pembaca kesayangan, jangan lupa ye, bangun tidur je terus lepak depan TV ramai-ramai sambil tekan 103 di Remote control TV anda. Tak payah mandi tak perlu berhias lawa-lawa, kita santai-santai di rumah sahaja sebab siaran ini akan bermula pada jam 8:00 pagi!

Untuk maklumat terkini, boleh layari laman web www.tv3.com.my dan ikuti laman sosial Facebook, Twitter, YouTube dan Instagram TV3 iaitu @TV3Malaysia. Para peminat turut dijemput untuk memeriahkan acara ini dengan menggunakan hashtag #BorakKopitiamTigaPagi untuk sebarang interaksi di laman sosial. Saksikan program-program menarik TV3 menerusi portal YouTube TV3Malaysia dan tonton, www.tonton.com.my.

0 comments: