Wednesday, March 21, 2012

Roti Jepun. Kueh Melayu.


Roti Jepun. 

Kueh Melayu.

Dua-dua sedap. Dua-dua manis. Dua-dua i like. Hmmm .. kalau dah suka makan, tolak batu dan kayu jer, kannn. But one thing, i'm so lucky. Makan dan minum sentiasa ada yang jaga. TQ Kak Senah for Nasi Goreng pagi ni. Melayang diet ku. Hihihi. 



13 comments:

miloais milo said...

wajik! sedapnya kakchik!
iols suker banget....
kempunan nak makan wajik!

Nini D.. said...

mmg manis ni kak tapi kalo hati dah suka mmg tak boleh buat apa dah.. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ala rasanya kc kalau makan byk pun badan dok mcm tu ja kot...

POSH76 said...

lama tak makan wajik....hisap2 buang sedap!!

Hanis Azla said...

sedapnya.. tp itulah kak, bila makanan kita sentiasa ada org yg jaga diet mmg selalu hilang entah ke mana.. he..he..

Tina Othman said...

sedapnya wajik, lama tak makan, selalu mak metua buat wajik time kenduri kawin hihi

tapi dorang panggil nasi manis

shark said...

hai kakcik :)

Pok Amai-Amai said...

Wajik tu kesukaan sy KC. Nak2 klu pulutnye kenyal liat. Ohh! Ohh!

Ati Masrif said...

lama tak makan wajik
tapi kita pun tgh kurangkan manis
dalam makanan :)

alinac lover said...

roti tu yong nak!

Mama Ema said...

wajik..memang manis..lepas makan..terus teguk air masak

dela said...

amboi... menarik.. gebu ja roti jepun

Izan Ishak said...

cammenarik roti jepun tu kc... alahaiiii....