Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Taking The Challenge, Asam Pedas dan Sambal Goreng Jawa


Mencabar diri melakukan sesuatu yang baru. Bila kita keliru, antara persimpangan Nak atau Tidak, maka sewajarnya kita timbang peratusan atau keberatan sesuatu perkara itu lebih berat ke mana arahnya. Buat masa sekarang, 80% hati Misz-ella cakap GO. TAKE THE CHALLENGE. Lagi 20% ragu-ragu.  Dalam hidup, ada benda dan perkara yang kita perlu cabar diri untuk mencuba walau keyakinan diri tidak 100% padanya.  Antara Ya atau Tidak, jawapan saya YA.

Salah satu juadah Buka Puasa minggu lepas ~  Asam Pedas Ikan Kembung, Sambal Goreng Jawa dan Ikan Masin Goreng Bawang.


Ya Ampunnnn .. bertambah-tambah dorang makan.  Dorang cakap .. Waaaaaa .. Hari ni Mama Good Mood eh? Sume sedap ni .. Ce tengok peyut-peyut memboyot ni .. angkara Mama la ni masak sedap-sedap. Alololololo .. tak pe .. ni 'muscle' ni, bukan lemak *sambil tepuk peyut gendut sorang-sorang* Ahahahahaha ..




5 comments:

Irfa said...

solat istikhoroh, minta petunjuk yg terbaik ;)

diana said...

rajin kakchik masak..:)

Kniedaz said...

Itu isi ikan talang masin ke KC? Saya rasa saya ada beli waktu gi Lumut aritu..ble selongkar peti ais..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

nyumsss....

Ita Rossi said...


hang dapat kerja baru ka KC?