Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cerita Rindu

Bila dah tiada
Terasa sangat rindu padanya
Tak putus-putus cerita tentang dia
Bagai tiada henti nya


Arwah Abah mendidik kami tentang kasih sayang. Kasih sayang itu tiada sempadan pada dia. Kita boleh menyayangi sesiapa sahaja di dunia ini jika kita memiliki hati yang kita baik dan bersih. Thanks Abah for accepting us in your life. Abah besarkan kami 5 beradik dengan kasih sayang. Abah didik kami macam anak abah sendiri. Abah rela berkorban masa, wang dan tenaga untuk kami. I want to be as good as you Abah. I want to love everyone that i have in my life. I want to be as kind as you. Thanks for the 36 years together Abah. I will always keep you in my heart.


Hari ni adalah ke 6 Abah pergi meninggalkan kami. Tiap hari Misz-ella, adik beradik dan mama ziarah pusara Abah. Tiap malam kami kirim pahala bacaan Al-Fatihah dan Yassin buat Abah. Hanya Semoga Arwah Abah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

My blog will resume like before. Terlalu banyak entry yang pending dan on queue to be publish. Petang ni ada 1 Entry lagi. Jangan lupa datang baca, ye. 

1 comments:

Unknown said...

takziah kakcik.. semoga kakcik sekeluarga tabah..