Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

PROMO PRE-RAMADAN CRISPY CHOCO BAR (4 FOR RM100 ONLY!


Hello pembaca kesayangan,


Tak lama lagi puasa dah nak bermula. Dah tempah baju raya? Misz-ella beli yang ready made sahaja. Dah buat persiapan untuk buat kuih raya? Oh NO... Misz-ella beli yang ready made sahaja.

Salah satu yang wajib dijamu kepada tetamu yang datang berhari raya adalah CRISPY CHOCO BAR yang dibuat dari coklat, ketulan badam, serbuk badam, rice crisp dan sedikit mentega. Sekali hadap .. dua tiga ketul sekali telan. Ada masanya kita yang lebih over makan dari tetamu yang datang beraya *auwww .. tutup muka malu*

CRISPY CHOCO BAR ini hanya keluar setahun sekali iaitu di bulan Ramadan dan Syawal. Harga kekal sama iaitu hanya RM30 sekotak. Diperbuat dari bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan dengan sangat terperinci.

TETAPIIIII ... untuk meraikan kedatangan bulan Ramadan yang barakah ini, tukang jual telah bermurah hati untuk memberi harga promosi Pra-Ramadan yang sangat gila-gila rendahnya iaitu BELI 4 PADA HARGA RM100 sahaja. Maknanya, hanya  RM25 sahaja sekotak. Jimat RM5  setiap kotak*

So pembaca blog Dari Jari-Jari Halusku yang bijak pandai, memandangkan perbelanjaan kita di bulan Ramadan berganda-ganda naik grafnya, marilah kita berbelanja dengan lebih berhemah. 

Banyak sangat kalau beli sampai empat? Oh tidak .. kebanyakan pelanggan setia semua dah tau tentang keenakan CRISPY CHOCO BAR ini .. sekali bukak hampir separuh bekas kita hadap .. atau kalau rasa terlalu banyak, apa kata share dengan kawan-kawan. One for you, one for me. Two for you, two for me .. share seorang dua ke, seorang satu ke .. share lah dengan kawan-kawan. Sharing is caring katanya, kan.




Tengok tu .. jumlah jualan CRISPY CHOCO BAR dalam masa satu minggu sahaja = 48 bekas! Mereka pembeli bijak, ada peluang jimat, kita berjimatlah! Duit banyak nak guna ke lain, kan.

OK Misz-ella tak nak cerita panjang-panjang lagi. Tawaran BUY 4 FOR RM100 ini hanya sah untuk belian sebelum bulan Ramadan sahaja, lepas tu harga dah jadi RM30 sekotak. So jangan tunggu lagi, Sila lah WhatsApp/Mesej ke nombor telefon 016-6223138 dengan segera. Jangan tangguh-tangguh tau .. nanti melepas .. RUGI!



0 comments: