Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ahaiiii ..

Ahaiiii .. hari Sabtu malam Minggu .. hari libur yang ditunggu. Ingatkan nak tengok Mirror Mirror lakonan Kak Julia anak Pak Robert tapi kita sibuk melayan anak sana sini situ sini balik rumah pun saat matahari dah tak ada lagi. Daripada kita sambung penat meredah trafik untuk menonton midnight, lebih baik kita golek-golek depan 'lappy'.  Abah Aiman ada 'function' sampai ke malam so berduet sahaja kami malam ini.

Esok? Rutin Ahad pagi biasanya "aerodance" tapi ..... ahaiiii .. mungkin tidak buat esok sebab ujung minggu ni kita ada jemputan makan-makan. So tomorrow will be a bit different .. instead of membakar lemak, kita bakal menternak lemak dari pagi sampai petang. Ehehehehehe .. "sekali sekala" pe salahnya dok?

Ahaiiii .. kita sebenarnya sedang ke "bluran" mengenangkan laluan serta jalan sebab lokasi tempat jemputan ibarat langit dan bumi .. satu di sana .. satu di sini. Tapi tak pe .. sesat pun masih kat bumi Malaysia ,, bukan kat England, kannn. Redah je wahai Misz-Ella. Kita pesan kat Aiman satu je tiap-tiap malam ~ baca Surah-surah yang patut sebelum tidur dan berdoalah agar bangun nanti dalam keadaan yang lebih sihat dan walafiat. Moga lebih ceria kita dan boleh menjalankan apa yang dirancang dengan lancar nanti. InsyaAllah. Amin. Eh OK lah. Got to go. Mahu membawa diri ke alam khayalan melayan TV. Selamat Malam. Selamat Berhujung Minggu, kawan.




4 comments:

Unknown said...

malam ni saya geledah semua entry2 lama kakchik yang terlepas nih..
heheh..saja ronda2 tak de buat apa..:)

ewanthology said...

datang singgah :-)


ps: mohon bantu saya untuk 'like' sesuatu boleh?

Melati Qistyna's Mummy said...

Bapa byk yg mampu diternak? Ahaks.... Nanti boleh beraerodance lg untuk mempupus... :D

kakrose said...

hujung mingguku berlalu begitu saja..huhuh