Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

L'oreal Paris Power of Treatment

Hai Readers ..

Satu hujung minggu, Misz-ella dan 7 orang rakan telah berpeluang untuk menghadiri L'Oreal Pampering Session organised by L'Oreal Paris Malaysia. Thank you Tammy for extending the invitation to us. 

The Pampering Session was held at The Loft Suite, Soho Garden, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur. The session was nice leaving everyone went home happily. OK lets check it out what we experienced during the Pampering Session.


Once arrived, i changed to a Bath robes, get our face washed and cleaned. Then my hair was applied by Extraordinary oil.  Ada dua jenis Extraordinary Oil .. untuk rambut biasa atau rambut berwarna so off course, Misz-ella guna untuk rambut yang berwarna.

Extraordinary Oil yang kami gunakan berharga hanya RM39.99. Ianya berfungsi untuk menaikkan lagi seri warna rambut, melindung rambut dari sinaran UV, mengawal kekusutan rambut dan bertindak untuk menjadikan rambut lebih kemas dan segar. Boleh digunakan sebelum 'blow-drying', sebagai 'treatment mask' atau untuk 'finishing touch'.


Rawatan yang diberikan kepada kami berkonsepkan 'Home Spa'.  Kami diberi rawatan lengkap untuk muka dan rambut menggunakan produk-produk L'Oreal Paris dan untuk rawatan muka, Misz-ella memilih produk L'Oreal Revitalift Anti-Aging. 


"Muka Momok" katanya ... Haha.

My partners during the Treatment

Makanan ... urmmmm yummy!!


The treatment that we experienced is L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H products dimana produk ini memberikan kesan berpanjangan selama 72 jam ke atas rambut kita. Treatment bermula apabila rambut yang telah di 'apply' Extraordinary Oil dicuci menggunakan L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H Perfecting Shampoo dan dirapikan dengan L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H Perfecting Conditioner .. selepas itu rambut di 'mask' menggunakan L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H 1 Minute Perfecting Mask .. dicuci semula dan dirapikan dengan L'Oreal Paris 72H Frizz Eraser sebelum di 'blow-drying' bagi mengelakkan rambut kusut.

L'Oreal Paris yang berpengalaman selama 40 tahun dalam bidang inovasi rambut telah mencipta rangkaian produk L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H  untuk menangani masalah kekusutan rambut yang dialami oleh kebanyakan kita. Cuaca di negara kita yang panas menjadikan rambut bukan sahaja kering malah turut kusut dan tidak berseri. L'Oreal Paris Micro-Keratin Technology menangani masalah rambut kusut ini dengan merawat tiap lapisan rambut menjadikan ia lebih terurus hingga ke hujungnya menjadikan rambut lebih cantik semulajadi dan berseri. Bonus tambahan apabila ianya memberikan rambut kita 'salon-like smoothness' dan  kekal berterusan selama 3 hari. 

Inilah hasilnya ... rambut lebih cantik, lembut dan berseri selepas rawatan dan kesegaran rambut kekal berterusan keesokan hari. Bangun dari tidur rambut masih kekal cantik berseri.

Selain dari diberi rawatan rambut, kami juga berpeluang untuk menggunakan kosmetik dari rangkaian L'Oreal Paris.

Rakan Blogger .. Nurliyana. They said i really look different before and after the treatment. Sebelum rawatan rambut biasa-biasa .. selepas rambut dirawat oleh L'Oreal Paris kesegaran rambut sangat luar biasa.  Rambut yang cantik dimulai dengan Rawatan Luar Biasa bersama L'Oreal Paris.



Ini adalah Set rawatan rambut yang sesuai untuk Misz-ella. Apa yang Misz-ella suka ialah produk-produk ini sangat sesuai dan berkesan untuk rambut Misz-ella dan harganya sangat berpatutan :- 

L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H Perfecting Shampoo - RM10.90, 170ml
L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H Perfecting Conditioner - RM15.90, 330ml
L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H 1 Minute Perfecting Mask - RM27.90, 200ml
L'Oreal Paris Anti-Hair Fall Tonic - below Rm30.00
L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H Frizz Eraser - RM34.90, 100ml


Dengan rangkaian-rangkaian produk L'Oreal Paris Keratin Smooth 72H ini, kita berpeluang untuk merawat rambut sendiri di rumah (D.I.Y) dan merasai kelicinan, kelembutan dan kesegaran rambut bagai dirawat di Salun selama 72 jam (3 hari). Misz-ella sekarang sedang menggunakan produk-produk dari L'Oreal Paris ini dan so far sangat berpuashati dengan hasilnya. Yeayy!!

Untuk keterangan lanjut, boleh layari Laman Web L'oreal di sini atau Facebook L'Oreal Paris di sini.




0 comments: