Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kuih raya best 2019 ~ Crispy Choco Bar

Hello pembaca kesayangan,


Salam 1 Ramadan buat yang beragama Islam. Alhamdulillah .. sampai kita ke bulan Ramadan yang mulia dan barakah ini. 

Misz-ella pun turut teruja bila masuk ke bulan Ramadan. Teruja mengenangkan di bulan Ramadan lah kita akan makan bersama, ke Tarawikh bersama dan akan bercakap tentang topik yang sama iaitu - Ramadan dan Raya.

Baju raya dah beli ke? Tahun ni tema apa? Buat kuih raya ke? Raya balik mana? Amboi sama je topik kita, kan.

Buat Misz-ella, baju raya belum beli lagi. Warna apa nak pakai pun tak tau lagi. Hummm .. lagi seminggu dua nak raya baru Misz-ella fikirkan lah. Sekarang ni awal lagi. 

Yang pasti Misz-ella dah mula fikirkan Kuih Raya wajib ada tiap-tiap tahun iaitu CRISPY CHOCO BAR ini.



CRISPY CHOCO BAR ini sebenarnya adalah coklat bar rangup yang bahan-bahannya adalah premium chocolate, ketulan kacang badam yang dibakar rangup terlebih dahulu, serbuk badam dan rice crisp ~ Sedapnya tak terkata ..  menjadi perbualan hangat di kalangan tetamu di hari raya yang lepas.




Satu bekas tu ada 36 keping dan harganya adalah RM30 sahaja (tak termasuk Wang Pos). Zaman sekarang ni semua kuih raya mahal-mahal so pada Misz-ella harga RM30 untuk chocolate berkualiti seperti ini adalah sangat murah!

Ehemmm .. biar gambar bercerita lah!









Ramai yang sukakan rasa CRISPY CHOCO BAR ini. Malah ada yang dah mula repeat order sebab terlampau sedap .. *YUMMY*



Bercarton-carton CRISPY CHOCO BAR sudah ditempah oleh pelanggan-pelangan yang sukakan rasanya yang sangat mewah. Packaging dia pun cantik! Sesuai untuk dimakan sendiri atau dibuat hadiah kepada sahabat handai di hari raya nanti. Kalau you all berminat untuk mendapatkan chocolate bar yang sedap ni (harga hanya RM30 sebekas sahaja), sila lah WhatsApp no 016-6223138. In sha Allah akan dijawab dengan segera!

SELAMAT BERPUASA YOU ALLS!


1 comments:

Ninja Blogging said...

Nampak sedap sangat tuuuu.

Saya follow sini!♡
[Jemput blogwalking blog saya] :)