Sunday, June 24, 2012

Bermacam Jenis Marah

Ada banyak cara orang marah.
Ada yang suka pendam.
Ada yang berterus terang.
Ada yang marah sekejap.
Ada yang marah panjang.
Tapikan ..
Ada jugak yang bila marah dia gigit orang.

KahKahKah. 
Macam-macam lah.


42 comments:

miloais milo said...

iols jarang pendam
kalo iosl marah - iols akan marah betul2
tapi sekejap aje... lepas dah habis keluar
ok - bleh lagi gelak2 macam tak ada apa2...

bleh gitu kak????

Daddy Ziyyad said...

huiiiihhsssss..marah geget orang! bahaya tu! haha

Chekgu Azrine said...

saya kategori marah sekejap..hehehe

Tina Othman said...

kc, takmo marah2 ye, sukanya tgk kc aritu, luar & dalam cantik =)

deno said...

deno pendam je

kakcik said...

Amboi... marah sampai gigit orang? Ada yang putus tak? :)

gadisBunga™ said...

saya marah cari kopi!

Mooniqueen said...

Yg suka gigit tu anak MQ.. Hehehe..

pok amai-amai said...

Tu stail Aydin tu...

MamaYatie said...

saya org pendam hik3x

PUTUBAMBU said...

kita mmg cepat marah...

pehtu cepat cool..

Ati Masrif said...

kita suka terus terang...

mudahkan :)

Queenie said...

ngeriiii...
hihi..

mama maman aka yana said...

gigit... jgn tak gigit... aaawwww.. :-)

alinac lover said...

yong suka pendam..
x baik kan perangai yong ni

Izan Ishak said...

yg gigit org tu mmg takutlah kakchik! ada juga ye?

wahida said...

amboi!! sapa tu? cer citer...kalau marah sampai gigit org tu anak saya si adik tu suka buat...hehe...

Liza said...

dear KC,,... wht happen to aiman.. i'm worried too.

~~zana@pb~~ said...

haha..akak suka gigit kalau geram sgt. nak2 bila bergurau dgn anak, sampai dia besar ni pun masih kena gigit....hehe...gigit manja ler.

KC..kakcik kata Aiman tak sihat?

Irfa said...

wah
kuat gigi nak gigit org tu ;)

SURIA AMANDA said...

i marah kejap jer...pas tu ok dah...

pinky said...

semoga KC tabah mengharungi dugaan...

sy doakan yg terbaik untuk Aiman...

Anonymous said...

whoah this weblog is magnificent i love studying your articles.
Keep up the good work! You understand, lots of persons are
looking around for this information, you could help them greatly.
Feel free to visit my page : Prawnicy w Dubaju

Anonymous said...

KAK CHIK MCAM MNA KEADAAN AIMAN??? MCMANA BOLE XCIDENT TU... KSIANNYA AIMAN..HRAP K.CHIK BYAK BSABAR BYK DOA PDA TUHAN.. SY AKN DOAKN AIMAN SLAMAT DLM OPERATIONNYA..AMIN3 YA ROB BARAKALLAH HU FIKUM..

My Little Diary said...

i pernah marah gigit org.
marahkan org tersyg...geram punya pasal dgn dia, i gigit lah...hahaha

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

mak dara kalau marah pesen terus terang aje takdenye nak pendam pendam hehe nasib baik le hubby mak dara yg dah faham benor ngan bini dia ni hehehe

pena rozie said...

baik la berterus terang ajer....

sisdee said...

kita marah kita tulis kat buku hahahaha...lepas geram..

pastu amik wuduk..

ni gigit orang stail anak sdare lepas geram hahaha

Rai said...

KC,
apa khabar aiman? semoga aiman cepat sembuh..KC pun jaga kesihatan..

Irfa said...

kak ella

saya baca psl aiman kat blog kak cik
semoga aiman di lindungi rahmat Allah
amin

Nurul Akmal said...

Kalau Nurul nak marah sgt, baik menangis jer.. Biar hilang semua kemarahan tu...

bersama kak Es said...

Salam kak cik...speedy recovery for aiman. Be strong okey

kasihibu said...

KC
harap bertabah dan di doakan aiman cepat sembuh hendaknya amin....

cik gold said...

kak...semoga aiman cepat sembuh

Mama Kembar 3 said...

Salam kak chik, ni baru dpt tau ttg aiman dr blog ben. Terkejut gak bila baca tadi. Syukur laa Aiman selamat. Moga Aiman cepat sembuh & back to normal. And moga kak chik terus kuat semangat. Nnt update laa ttg his recovery ya.

Mak Wardah said...

saya cakap stright forward kl dah terlampau marah

!eNa PnG said...

akak... takziah buat aiman.. semoga cepat sembuh...

Scarlett O'Hara said...

Ynag gigit orang, sayalah tu!
Kak Chik, sukalah sajak pendek Kak Chik ni.

SangRatoo said...

iee takutla marah gigit orang..tapi anak jue kalau marah..kadang² suka gigit juge..hehehehe

kak ina kl said...

akak kena menjerit baru lega

DaddyDian said...

saya kalu marah saya makan kak

Anonymous said...

kak chik, aiman apa khabonya..semoga sudah recover..