Dilema Hati

Thursday, June 21, 2012

Lately, banyak benda yang terpaksa ditutup
Senyumlah kau sampai ke telinga
Hati tetap tak boleh terima
Sebab ke tidak ikhlasan senyuman kau hati boleh rasa

Ada beberapa benda lagi hati dah tertutup
Tapi yang tu tak boleh cerita.
Cukup lah disimpan dalam hati.

Pastu lately terasa jugak macam nak Tutup Blog
Tapi hati belum pasti.

Kesian hati. 
Macam-macam dilema si hati, kan.


You Might Also Like

23 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail