Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Makan Berjemaah. Famili Baru.

Hai lovely readers ..

Been so busy lately. Entry kat blog pun about events yang blogger bernama Misz-ella attend. Well, that is a life of a Blogger. Berkongsi segala infomasi yang ada buat readers semua. Berkongsi dengan ikhlas, mudah-mudahan ada yang dapat manfaat dari Entry-entry ini. And i am quite happy when i received feedbacks from my readers about how my entry make their way to a good restaurant, watch movie, try new cosmetics. Alhamdulillah .. that is the purpose of berkongsi.

Anyway, i just joined a new family by the name of TP. I am the latest addition of TP's family. 27th days with them .. Alhamdulillah .. i feel like I fall in love with this family already. I like the way they work together and support each other. Mudah-mudahan panjang la jodoh kita hendaknya. Amin.

 A day that we 'makan berjemaah' together ~ Butter Chicken, Butter Prawn, Mix Vege, Kerabu Mangga, Kangkung Belacan dan Kung Pao Chicken. Sooo yummy!!


I was so shy actually. Alaaa shy-shy cat sebenarnya sebab habis Nasi dipinggan saya makan.  Serius sebak masa makan dengan kawan-kawan baru ni .. it reminded me about my almost 20 years journey with my previous family .. up and down together .. macam-macam dugaan .. and I survived till the day i say GoodBye and everything remains as a good memory in my life. Betapa berterima kasihnya kita pada kehidupan .. yang memberi kita pengajaran dan pengalaman berharga terlalu mahal dan tak ternilai.  Appreciate yesterday for a better tomorrow. I love you forever .. takkan lupa sampai bila-bila *sobs .. rolling tears*


Kenyang perut senang hati. Hehehe. Hai kawan baru .. Kak Ella started to fall in love with all of you. Muahhh *flying kiss*


A very modern concept of working. Free seat  .. no traditional type work station. Be comfortable and work happily.  I found this organisation is very interesting .. a lot of things i can learn here and i believe i can contribute something too. Paling suka bila sikap toleransi dan tolak ansur sesama mereka di sini sangat tinggi. I love the family concept working environment .. they work, talk, laugh tapi sangat komited bila bab bekerja and respect each other. A lot of positive aura here. I like sangat-sangat. Ok i'm done with my short chatting with you all .. lama kita tak sembang, kan. Now nak pergi buat kerja lain. Tq baca. ByeBye.


0 comments: