Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bebelan Malam Minggu

Saturday again.
Sekarang ni hari demi hari sekejap je kita rasa, kan.
Cepat betul masa berjalan.
Dan kita pun makin tua la jawabnya.

Minggu ni banyak peristiwa.
Suka dan duka.
I have lots to share.
Tapi nanti-nanti la dulu.



Monn and Aiman. Cute la Monn. Now makin manja dan nakal. Sikit-sikit nak cium .. sikit-sikit ajak main. Dah penat tidur. Dah tidur susah nak suruh bangun. Monn .. Monn .. Haha. We love cats!!

Imagine exercise while enjoying the Green .. best, kan. Shah Alam resident tunggu ye .. nanti i buat full Entry about this place that i explored last week.


Makan with rakan bloggers .. Kita ambik gambar makanan orang ambik gambar kita. Photos from Fish FB .. pinjam untuk Entry ni ye Fish. Bloggers understand each other .. riuh rendah bila everyone rebuts ambik gambar. I enjoy my blogging life. Blogging merapatkan ukhuwah. Blogging is fun.

Makan with the Butterflies Blogger ~ Tammy, Carol, Anis, Miriam and Dr. Puteri Zatil. Photo from Carol's Instagram .. i put it here, k Carol. Its fun to be  with those who have the same character and again .. only Bloggers understand each other and being me .. membesar dalam masyarakat majmuk berbilang bangsa, i always feel comfortable to be among them. Saya dah biasa kot berkawan rapat dengan masyarakat berbilang bangsa di Malaysia ni.


Never like Kiwi before tapi sekarang makin suka cos the one that I bought in Tesco is super sweet. Misz-ella suka makan .. Food are my best friend. Bila bulan nak datang,, makaihh selera makan tak tau nak cakap apa .. dah kenyang tapi masih mau lagi. Masa paling bagus untuk melenjan badan dengan makanan tanpa rasa bersalah dan berdosa. Tapi bagusnya, selera makan kembali turun merudum selepas bulan pergi. Yang tu best. Hehehe.

Have good Sunday, readers. Today i will be surrounded by love one. Byeee.


3 comments:

Miriam Goh said...

Haha best makan ramai2 dgn kwn bloggers~~ eratkan silatuhrahim kan! See you this Tuesday kak ella~

Latest post: http://www.miriammerrygoround.com/2015/04/breakfast-all-day-long-at-bites-cafe.html

Anis Farhana Aliman said...

comelnya kucing :D

Amanda Suria said...

kita mengalami nasib yang sama apabila bulan datang, kehendak makan tu sgt2 tinggi...tp bila bulan pergi....kehendak tu merudum kembali...hehehee...