Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

BE YOURSELF !!

Hah ... yg ni interesting .....

Be yourself !!  Jadi diri sendiri !!
Jgn terikut2 atau trpengaruh dgn org lain
maksud aku ... yg baik boleh la fllow
Tpi ...
Jgn org lain drive CRV ko pon nk jgak
Jgn jiran sblh beli tv besar, ko pon nk gak tv besar tu !!
Jgn aku gi salon ... ko pn nk ikut gak!!
(Hehehe ... sempat lgi tuh ... )
Itu namanya terikut2 ye kwn2
Dn itu maknanya pndirian ko tu x tetap !!
at anytime boleh goyah
Mcm ni la ...
kalo kita buat rmh, pilling kena la kuat
kalo x kuat alamat roboh la rmh tu
Itu la yg ptut kita apply dlm khidupan kita seharian
Kalau kita ada pndirian yg kuat
kita tdk akan trgugat dgn anasir2 luar yg bkn2 tu
dan biarlah org nk cakap apa pun
gerenti kita x kn cepat melatah
Insyallah aku stakat ni ada ciri2 ni dlm diri aku
tinggal lg skrg ni aku tgh cuba nk 'adaptkn' benda2 ni
dlm diri anak aku plak

nmpknya slalu kna bgi lecture kt Aiman nih ...
jgn smpai termembebel sudah la
cos aku x suker ... nnti byk hormon stress kuar
pastu kalo kita suker mmbebel kedut2 yg halus dn kasar pn
brebut2 nk kuar

Hehehe
Memula cm serius ujung2 light2 plak
........
....
...
..
.




0 comments: