Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Libur ujung minggu

Selamat Hari Isnin kwn2 ....
Korang wat pe? 
Wiken aku mggu ni dhbiskn dgn prkara2 yg brfaedah  ...... 
korang layan arr gmbr2 kt bwh ni ....

Aiman wat muka boring sbb kna dduk atas tngga stadium


Ambek gmbar sndiri ... Hehehe


Best fren aku, Cik Maryam Bibi ...


Belum penuh lgi ...


Ha ... tgk tu ... sesak hbis !!


Pewit ...
Amy Search tgh nyanyi.  Amy joget cute sgt ...  Best2x

Segmen duet dgn Awie.  Yg ni pling best ...


Finale ...

Aku hepi sgt sbb dpt mmuhi impian Aiman yg beria-ia nk tgk knsert Double Trouble ni ....  Sumenya best blaka wlupn kitorg kna brdiri dkt 3 jam.  Yg x bestnya ... ada org ngorat aku.  Aku ni dh dkt 40 taun la wey ... ko ingat aku muda sgt ke ??  Alahai .... anak aku pn dh 14 taun.  Umur2 cmni kna ngorat ko ingat aku suker ke ?? Nyampah lgi ada arr ...


Ahad -  2.5.2010 plak, aku hbiskn msa dgn fmili n jiran2.  Antar Aiman tution, bfast n lnch kt rmh mama .... jrg aku dpt spend masa dgn diorg nih ..


My darling Aiman.  Photo tken by Sara Ardini yg bru 4 taun umurnya
Pndai gak Dini ambek gmbr Mama Uda ngan Aiman eh ..



Bdk comel ...  Dini n Mukhriz

Ptg tu plak ada mnum ptg kt rmh K Ani.  Jiran2 aku ni mmg sporting.  Skali skala kitorg akn buat mkn2 ... Msing2 bwk potluck.  Aku biasa arr ... slalu kna goreng bihun.  Sedap kot bihun goreng aku sbb tu diaorg slalu request ...  x pon itu je yg aku msak sedap.  Hehehe ...

Hepi arr wiken nih ... Hpefully nxt wiken pn best camnih gak ...


0 comments: