Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Diet ??

Korang suka diet ??
Aku x suka arr ...
10 yrs ago penah la aku diet x mkn nasi
pagi mkn epal + milo
lnch mkn sayur
ptg blik keja gi jogging
blik dr jogging mkn sayur lgi
Kurus aku weih !!
47 kg je msa tu ...
Tp bila umur dh byk ni ...
keinginan utk mnguruskn bdn tu dh x da arr kwn2 ..
yg ada cuma keinginan utk mnjaga kesihatan
so exercise tetap x tinggal
so resultnya ... x kurus tp secukup rasa ...
hehehe ...
secukup rasa tu komen dr kwn aku tau !!
ayat power la kwn aku nih
pndai ko, eh ...
Aku respek arr org2 yg blh kawal selera mkn ni
sbb aku x blh
aku pantang jmpa mknan
Cookies, pisang goreng, lauk pauk melayu ...
sume tu mnggemukkan, kn
tpi yg tu la yg paling aku suka

Hmm .. ela ... ela ...
pndai2 la ko ela
jgn smpai over sudah

Hehehe ...


 








0 comments: