Aku x nk tgk org yg luka kan hati ku tu ...
sbb aku takut nnti things will get worse
lbh baik duduk diam2
bila aku sudah kmbali tenang
and ready to face the situation
then we will discuss ...
Itu lebih baik, btl tak kwn2 ??
Featured Post
Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise
Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

I'm Misz Ella. I am a Lifestyle Blogger. I share my thought about the Beauty products that I used, my travelogue, the food that I enjoyed and my healthy living routine. Email me at kakchik_ella@yahoo.com if you have any enquiries
Followers
POPULAR POSTS
-
Dear Frens, as promised here, hari ini dgn rasa riang gembira dan excitednya, i officially launched my 1st misz-ella.blogspot Contest. Wa...
-
Yeah .. Ben kembali lagi dengan Segmen yang bisa menggegar hati keibuan ku ini. Haha .. Secara ringkas tentang diri saya ye? Saya ibu@mam...
-
Lauk favorite no. 1. Tak susah sebenarnya melayan selera kami sekeluarga. Kalau ada Sambal Sardin, Ayam golek sudah tidak ku pandang lagi. H...
-
Sabtu petang balik dari keja, kita main masak-masak sorang-sorang. Tak da org nak teman kita main. Eleh .. dah tua pun nak main masak-masak?...
-
Entah kenapa .. tiba-tiba mengidam macam-macam, mengalahkan Ibu mengandung Kembar 4. Dan kerana tidak mahu tidur dalam keadaan teringat-ing...
-
Ramai yg cakap kulit aku cantek. Ye ke cantek? Eleh .. entah2 kulit korang lagi super cantek dari aku. Tu pasai takmo tunjuk kat aku. Hihi ....
-
Ingin tau bagaimana seronoknya menjadi selebriti? Diberi layanan 5 bintang dengan bayaran 3 bintang?? Jom follow me di sini. Pagi Ahad, lepa...
-
Life is like a piece of canvas. Kita yg mencorakkannya sendiri. Nak jadi pekerja yg sekadar Yes Sir!! .. atau pekerja yg menyumbangkan mind...
-
Dah selesai Kenduri Tahlil 3 malam buat Arwah Abah dan esok 28/11, genap 7 hari Arwah Abah meninggalkan kami. Alhamdulilah ... Segala u...
-
Toncet?? Getah belacan sgt berguna time-time camni. Hihi .. Biar la buruk pun. Yg penting selesa. Kan korang kan? Ya Rabbi .. semaknya dap...
Search This Blog
BLOG ARCHIVES
-
▼
2010
(596)
-
▼
May
(45)
- Bila aku marah ...
- Aerobik is fun .... Pt. 2
- Hujung minggu yg sibuk
- Cabaran, pengajaran dn pengalaman
- Suka dak Japanese Food ??
- Langkah kanan ...
- Paperwork oh paperwork ....
- Diet ??
- Tidur oh tidur ...
- Warna warni kehidupan ...
- New items, new place ...
- Minggu yg mcm2 ada ...
- Bila hati ku luka ...
- Penawar stress ...
- Jumpa kawan lama ....
- Aku ....
- Nak Tolong ?? Tak tolong ??
- Keluarga Itik
- Perasaan ...
- Sepetang di FRIM
- Hujung minggu yang mencabar ...
- Yg aku suker ...
- Kenapa nk ada blog ??
- Kraftangan ...
- Boros ke??
- Tidak berkawan ....
- La ... brgaduh ke??
- Holiday2 yg dikenang ...
- Ada sesuatu dlm hati eh ??
- Selamat Hari Ibu ...
- BE YOURSELF !!
- Mama ....
- Kasih syg dlm prsahabatan
- Kulit atau Isi ??
- Aerobic is fun !!
- Planning ....
- Pokok kayu manis
- Quality or Quantity ??
- Trkenang wktu dulu2
- Anak Gajah Berlari ...
- Ayat-ayat cinta
- Nyamuk ...
- Libur ujung minggu
- Kak Yati
- Rindu
-
▼
May
(45)



0 comments:
Post a Comment