Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Mama ....


Dlm carta org trsyg
msti mak kita yg 1st, kn ...
Unless if ko nk jd anak drhaka ...
Ada berani ??
Hehehe ..
In my fmily we call this special lady 'Mama'


Kalo dingatkn susah payah mama mmbesarkn kitorg msa kecik2 dlu ...
blh mnitik air mata aku ...
Aku anak jati KL, dlahir dn dbesarkn di KL
(wpon abah org klantan n mama org perak)
Kos sara hdup di KL ni dr dulu lg mmg sgt tggi ...
Brsusah payah mama mmbsarkn kmi 6 bradik ...
Siang keja, mlm buat kueh ...
Besar sgguh pngorbanan seorg ibu utk anak2nya ...
Walau susah mcmanapn
Mama akn pstikn kitorg dpt plajaran, mkn dn pkai yg ckup
Kalau dulu aku x paham, aku mrungut ...
Hri ini aku sgt2 brterima kasih
Atas sgala ddikn yg mama berikn
Mgkn tnpa ketegasan mama aku xkn jd spt ini ..

Happy Mothers Day Mama ...
We will always luv u ...

Kwn2 yg aku sygi ...
kalau ibu korang sume msih ada ...
show yr love to her as much as u can
make her happy
cos she is the most special person in our life ..
Tnpa dia yg brsusah pyah mlahirkn, mmbesarkan ...
d mana dn bgaimana kita skrg ??


Photo taken during Mther's day celebration last yr

From cucu with love ... Syg opah

Buat Ibu-ibu yg mmbaca n3 ini
Selamat Hari Ibu
Smoga kta semua terus tabah dlm mngharungi cabaran seorg ibu ..
It's nt easy ... tmbh plak dlm zmn skrg ni
Buat la yg trbaik utk anak-anak kita

(Aku sebak, mnitis airmata ku ... rasa nk cium mama skrg jgak)

0 comments: