Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Penawar stress ...

Aku kn, kalo trlalu stress kt opis dgn pperwork yg byk dn susah ... aku akan gunakan wktu rehat slama 1 jam itu utk membeli belah sebagai terapi stress ku.  X kira la shopping tingkap ke ... shopping poket ke ... yg penting aku dpt keluar dn mncari penawar utk stress aku tu ...

Bila dpt tgk benda yg cantek2 ... rasa mcm best jer pastu aku pn mula la senyum sorang2.    Lupa skjp segala beban kt opis.  Kalo dpt beli lagi la best, kn.  Bila dh puas brterapi aku pn balik ke opis dgn hati yg sudah kembali tenang.  Ok ... baru la boleh msuk gear 5 ... semangat aku keja.  Hehehe ....



Ni la aktiviti aku lps lunch dgn Sally dn Diana ari tu.  Sempat lgi aku gi shopping sorang2.  Hehe ... Ish3x ... tgk la perangai aku nih !!  Dlm sejam je mcm2 aku boleh beli ... Enjoy btl la ... Shopping itu terapi utkku ye kwn2 ...  Berbunga2 rasa di hati bila dpt memiliki benda yg kita nak.  Duit hbis pn x rasa ... Suka lah !!







0 comments: