Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Keluarga Itik


Hehe ...
Org lain bela itik ...

Aku ??

Itik kaku ni je la yg aku ada ...



Keluarga itik yg ni selalu sgt brpindah randah. 
Kejap2 kt mini garden ... ni dh dpn pintu rmh pulak. 
Esok2 bila dh boring mana plak la aku nk pindahkan korang eh ... 
Yg pastinya kalo dipindahkan, kena tiga3 skali ...
sbb diaorg ni 1 famili ...
hehe ...



Dulu korang duduk atas TV, kn.  Masa tu aku slalu lupa nk mandikn korang erk?
Sian korang ... brdebu2, kusam ... x berseri ...
maklumla asyik lupa nk mandi je, kn
Mcm tu la kita kalo x mandi tau !!
korang sume .... jgn lupa mandi eh !! hehe ...
Skrg korang duduk la tepi tangga ni plak
 senang aku nk mandikan korang ...
Dulu2 aku x perasan sgt yg dlm rmh ada 3 itik .. luar rmh pn 3 itik
Smpai la 1 ari tu ofismate dtg rmh rmai2 tetiba je si Al trbukak mulut
'Cute, kn .. kt luar 3, kt dlm pn 3 ... '
Baru la aku trperasan .. ye x ye gak eh ... 
Itik yg lembut dn gebu ni slalu dpt perhatian anak2 kecil yg brtandang ke rmh ku
Siap nk bwk balik lagi tp aku x bgi
Gi la beli sndiri ...byk ada kt kedai tu ... 
yg ni aku punya ...

hehehe ..

0 comments: