Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Nak Tolong ?? Tak tolong ??

Ish .. cam serba salah je, kn.

Tpi kalo x tolong camner ... yg mintak tolong tu bkn org lain, kwn baik dn rapat tau ... korang sanggup tak menghampakan kwn2  sndiri??  Aku x leh arr ... x sanggup aku nk melukakan hati dn perasaan org yg mngharap kt aku, nk pulak 'bestfren'
Aku syg kwn2 aku ...

Btl la komen sorang teman rapat aku nih ... 
Kebaikan adalah Kelemahan. 
Yr weakness is yr kindness

Jap eh .. nk fkir jap ..
btl la tu kot
Kalo org yg hati kering tu camna eh ??
Smpai ati kot x tolong ...
X pa la ... pilihan masing2 ..
timbang baik2 pastu pilih la jwpnnya
samada nk tolong ke tak
pastu bila dah dcide
jgn lak menyesal tau
.....
....
...
..
.




0 comments: