Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buka Pintu Hati

Entah kenapa .. kadang-kadang ada sesetengah orang, hati Misz-ella seakan tak terbuka hati untuk dia. Bukan sebab dia tak baik tapi hati sendiri yang tak terbuka untuk menerima.  Kesian dia penat menegur, menyengih, menyapa .. Misz-ella hanya menyambut seadanya which is not my character. Misz-ella orangnya suka bercakap, peramah, easy going and i got lovable character *wahhh .. mati kena kutuk dengan korang ni. Hihihi*.  Tapi dengan sesetengah orang, mulut bagai terkunci .. Misz-ella hanya cakap yang patut-patut sahaja.

Sampai ada masanya Misz-ella berdoa .. Ya Allah Ya Tuhanku .. bukalah pintu hati aku untuk dia. Kita tak tau apa Dia tulis untuk kita, kan. Mungkin ada hikmah Dia tutup pintu hati kita untuk dia. Entahlah ..

7 comments:

Kesuma Angsana said...

Always doakan yg terbaik untuk KC ye ! IN Shaa Allah

YanaUjang said...

nasib la kc terbukak pintu hati berkwn dgn sy..hihi sy je xreti bukak mulot nk borak dgn kc..ngaaa ampun! :p

diana said...

KITA PUN KADANG2 ADA RASA TU KAKCHIK..BUKAN KAT BLOG LA..KAT LUAR..SUAMI PUN PELIK KENAPA TAK LAYAN DIA TU..HEHEH

Cik Puan Rara said...

insyaAllah.satu hari nt terbuka lah tu.

aima said...

Ya Allah buka la pintu hati kak cik yg comel ni tegur aima....amin

Kakcik Nur said...

Memang ada masanya, kita tak boleh nak paksa perasaan kita kan? :)

jeBateja said...

Errr....dah takddir mcm tu....ada lah hikmah nya tu....