Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Surat Putus Buat Dia

Minggu lalu, saya hantar Surat Putus Buat Dia. Surat Putus yang dah lama saya rancang penghantarannya. Bila berjaya saya hantar, saya lega. Lega teramat sangat .. bagai melepas seketul batu berat di bahu. Saya bagitau dia yang bakal saya tinggalkan .. Sini bukanlah yang terbaik tapi "the best". Mana mungkin saya boleh lupa semua yang indah disini. Gurau senda, makan sepinggan, minum secawan, tidur sebantal. Kami ketawa sampai keluar airmata bila kami putar semua Memori.  

Mungkin saya takkan jumpa lagi 'spesis' seperti mereka .. yang menerima kekurangan dan kelebihan antara kita. Yang selalu gaduh manja sambil maki-maki dalam waktu yang sama menyimpan rasa sayang sampai mati dalam hati. 

Putus kami hanya pada jasadnya sahaja tapi tidak dijiwa. Kan kita dah janji kekal bersama sampai mati. Ok .. mata mula berkaca *sobs* Takmo cerita lagi. Bye.

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

good luck!

Peri PiA said...

KC syg....r u the R word?

Kesuma Angsana said...

doakn yg terbaik aje KC !

Mama Zharfan said...

apa2 pun me doakan yg terbaik utk KC

faraherda.razalan said...

KC ni saspen je tau. Moga semuanya baik2 belaka.

Marina Monroe @Nanie said...

AsSalam KC,

Semua adalah ketentuanNYA, teruskan perjalanan dengan situasi baru, moga pengalaman lama jadi pengajaran. All the best to you..Aamiin

diana said...

kakchik tyukar tempat keja ke>?

Sukma Haron said...

TERHARU & SUSPEN.....???

anyss said...

Assalamualaikum,
Alamakkkk! surat putus?
merindu lagi tak lepas ni?
Moga2 dapat yg lebih baik dr itu

azieazah said...

Alkisahnya...?

kakchik@ella said...

Kak Azieazah .. Alkisahnya i stori face to face to you. Sini byk stalker!! hihihi.

kakchik@ella said...

Mrs Eady, Kesuma Angsana, Mama Zharfan, Kak Anyss Je, Faraherda .. TQ.

kakchik@ella said...

Diana ,, at the moment Biarlah Rahsia

kakchik@ella said...

Auntie Marina, Tq auntie.

Mak Wardah said...

Rasanya kita serupa situasinya