Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Rezeki Aku Dan Mereka

Masih jalan-jalan dengan kesayangan.  Seronoknya di sini sampaikan anak-anak rasa tak mau pulang.  Diaorang hepi gila. Jalan sana .. jalan sini.  Makan itu ini.  Alhamdulillah .. tercapai sudah misi Misz-ella mahu bergembira bersama mereka.

Ahli Rombongan - Kami naik Elf untuk 15 orang.  Nanti Misz-ella share dengan korang ye.  Seronok jalan ramai-ramai.  Perjalanan merentas kampung turun naik bukit tak bosan sebab kami nyanyi-nyanyi, gurau dan gelak sepanjang jalan. Meriah!

Harini nak balik.  Dah rindu kat Malaysia Tanahairku.  Anak-anak kata suka tempat ni dan mahu datang lagi.  In Sha Allah .. kalau ada rezeki aku, dia dan mereka .. kami pasti mahu ulangi Kenangan Indah di sini. Bye readers.  Tq for still coming even i dont have updates.  Thanks. Jaga diri kawan-kawan.