Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Alkisahnya 19

Tahun-tahun sebelum ini .. bulan Mac tiada yang istimewa untuk saya. Tahun ini, bulan Mac bakal memberikan saya kegembiraan yang sangat luar biasa. Cepatlah 19!! Aku dah tak sabar *senyum sampai telinga*

13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cepat la 19 hb !! :)

SYANI said...

Tak sabar nak tunggu...

anyss said...

Assalamualaikum,
waaaaaaaaaaaaaa apa ada dengan 19?

CikLily Putih said...

birthday la tu kan... bestnya

Daddy Ziyyad said...

amboiiiiii...gi mana 19 Mac tu :P

Kniedaz said...

ada apa tu kc?

Kesuma Angsana said...

lagi beberapa hari ni je KC

Nory Zoulkefle said...

tak sabar jgak nk tunggu 19...
tapi 19hb sebelas lahh...hehehe

Sally Yatiey said...

Ada apa di tarikh 19 March ni ? hehe ^_^

Ratu Hatiku said...

Saya x sabar nak tggu 14 March...hihihi
oo 19hb tu bsday KC ker :D

Azian Elias said...

bufday? anniversary? jenjalan?

el said...

trip ke mana lak tu

Mama Likha said...

gpo dio 19 tu erk ??