Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Grand Cotton Enterprise @ KL Sentral @ Tesco Taiping

Hello pembaca budiman.  Selamat Berpuasa. How is your puasa? Pada Misz-ella Setakat ni tak la rasa lapar tapi hausnya punya la azab. Sokmo rasa dahaga. Cuaca panas sangat, kan.

Alhamdulillah .. permulaan Ramadhan yang baik buat Misz-ella tahun ini.  Awal Ramadhan, Misz-ella dapat peluang memeriahkan suasana Hari Raya dengan membuka booth di KL Sentral.  Seronok dapat bukak booth di Departure Hall, KL Sentral ni. Pelanggan Misz-ella 'international'.  Orang puteh datang beli cotton, Orang Arab datang beli baju kurung.  Alhamdulillah. Peluang melihat berbagai ragam dan gelagat manusia sangat membuka minda. Terima Kasih ERL Management kerana membenarkan GCE beroperasi di sini.  


Inilah 'booth' Grand Cotton Enterprise yang selesa.  Stok dalam kedai akan ditambah pada minggu hadapan so that kekosongan yang ada tu bakal terisi.  InshaAllah.



Kurung Sulam yang mendapat perhatian. Hari pertama disini banyak yang dah terjual.  Available from XS to L.  Bermacam warna.  Cantik pakai raya, cantik untuk ke 'dinner'. Sapa nak sila Whatsapp saya .. 0166223138.

Jubah Lycra hitam putih yang sangat selesa. Very comfy.  Material bagus tak melekat di badan. Cantik sangat sampai Misz Ella ada sehelai untuk diri sendiri. Saiz bermula dari 38 hingga 44. Ada 3 design, 4 warna.

Jubah/Gaun Maxi separuh cotton separuh lycra. Yang ni pun i have one for myself. Ada 4 design dan warna. Saiz dari 38 hingga 44. Whatsapp Misz-ella at 0166223138 or e-mail me at kakchik_ella@yahoo.com ye. 

Cotton cantik kesayangan Misz-ella yang dijual GCE.  Disini, lebih ramai yang menghargai. Mat Salleh, Minah Arab pelanggan kami.  Alhamdulillah.


Blouse cotton specially made by GCE Tailor.  Nampak macam biasa je tapi bila pakai di badan wahhh cantik kauu .. sejuk di badan, selesa sangat.  Saiz bermula dari Free size, XL dan XXL. 

Dan terkini, GCE sudah ada cawangan di Tesco Taiping.  Walau hanya 'push cart' tetap Alhamdulillah.  GCE started in February 2014, masih merangkak, bertatih masih belum boleh berlari. Syukur nikmat Allah SWT .. atas kudrat dan semangat Misz-ella dalam menaikkan GCE. Pelan-pelan kita atur langkah .. usaha gigih, jangan putus asa dan berdoa. Rezeki itu rahsia Allah SWT, kan.

OK readers.  Misz-ella nak pegi buat kerja lain. Tq for reading.  Selamat Berpuasa. Bye.

















5 comments:

Kniedaz said...

wah..dah buka booth..tahniah KC..semoga terus berjaya

Irfa said...

blouse cotton tu lawa lah
mesti selesa pakai sbb kain cotton
semoga GCE terus berkembang maju ye

Kakcik Seroja said...

Alhamdulillah. Mudah2an terus berkembang maju bisnes Ella.

Unknown said...

Alhamdulilah...semoga dimurahkan rezeki.. usaha dan usaha pasti berbaloi hasilnya nty.. keep it up

JunAina said...

Tanpa lagkah pertama tak akan ada kejayaan. Good luck KC.