Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hari RayaAidilfitri 2014 ..




Juadah pagi Raya Aidilfitri 2014 - Misz-ella masak Nasi Impit, Rendang Daging, Ayam Masak Merah, Kuah Kacang dan Agar-agar Pandan. Letih masak sorang-sorang di rumah sendiri dan tidur hampir jam 2 pagi tapi mak tersangatlahhh hepi. Tak terkata hepinya sampai lupa penat lelah segala. Alhamdulillah .. diberi kekuatan untuk berbakti kepada Famili kecik saya ni.


Lepas Solat Hari Raya, kami bergerak ke rumah Mama di Sungai Buloh. Tak sabar nak beraya dengan adik beradik kat sana. Yipppieeeeee ..


Mama love you so much, Aiman.

Acara Wajib di Pagi Raya.  This year penuh Kejutan .. Alif Hakeem mintak ampun maaf dari Opah dan Atuk siap berpantun bagai .. Mukriz yang kecik mintak maaf dari Opah dan Atuk penuh penghayatan .. menangis tak terkata .. hanya mampu memeluk Opahnya sahaja *sobs* 

Anak-anak buah dengan Uncle Benno yang 'happening' .. Jangan terkejut tengok Juadah raya kitorang dihidang dalam 'tipuware' sahaja ye sebab itu juadah dari 4 buah rumah .. 6 jenis lauk pauk semuanya.  Raya kitorang memang meriahlah!

A piece of photo from the whole family.  Selamat Hari Raya Aidilfitri Blog readers .. dari Misz-ella dan semua-semua di dalam Gambar ini.  Take Care. Enjoy your Raya. Have a good holiday. Bye.

0 comments: