Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Rantaian Kasih Habib

Hai Readers ..


Lagi satu entry Misz-ella nak share kat sini adalah berkenaan hiasan di hari raya. Ada sesiapa yang sedang mencari perhiasan di hari raya? Well .. meh Misz-ella nak bagitau, In conjunction with Hari Raya, Habib Jewel has launched its latest collection - Koleksi Rantaian Kasih Habib.

Habib Jewel has been my favorite brand since long time ago. My engagement ring is from Habib, followed by my wedding ring, and duit Mas Kahwin pun Misz-ella buat beli Cincin belah rotan Habib. Habib with its design, has never fail to impress me.

Big Boss Habib yang sempoi dan tersangatlah 'friendly'

Selebriti yang turut hadir di Majlis Perasmian Rantaian Kasih Habib.

Aura Habib jelas kelihatan saat hati terpaku dan tertarik semasa melihat koleksi ini. Nakkkk .. *hanya mampu memandang dan cuba, try, test sahaja .. haha*

Terbaru adalah koleksi Moghul yang rekaannya diinspirasikan dari reka bentuk di zaman Empayar Moghul dahulu. Wahhh .. sangat 'class' dan 'classic' .. Sangat eksklusif dan menarik. Serius cantik!

Woahhh .. berkilauan!!

Simple tapi cantik, kan

Yang ni tersangatlah lawa .. terpaku Misz-ella memandangnya.

Koleksi terbaru Habib turut tidak melupakan Sang Pria. Almaklumlah ..nama pun Hari Raya, tak kira perempuan lelaki .. sume nak bergaya.

Bersempena dengan Hari Raya, Habib juga turut meraikannya dengan menawarkan Potongan Hebat sebanyak 70% untuk berlian, potongan RM5 hingga RM15 bagi setiap gram emas 916 dan 999 dan lain-lain lagi. So readers kalau nak berjimat cermat, this is the best time. Lets grab this opportunity .. Fast. Fast. Fast sebelum orang lain rembat.

Kempen Raya Habib Jewels sedang berlangsung sekarang dan akan berakhir pada 19 Julai ini di seluruh cawangan Habib Jewels di Malaysia. So readers, kalau berhajat mahu kelihatan 'extra gorgeous' di Hari Raya, sila lah ke Habib bersama kesayangan dan dapatkan koleksi Raya mereka. Confirm lip lap lip lap lawa lah korang di hari raya nanti!

0 comments: