Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Aglio Olio Spagethi @ Delicious


My favourite Aglio Olio Spagethi at Deelicious. Tiap kali datang sini mesti nak makan ni. So plain, ada Mushroom dan Sundried tomatoes je. Tapi tersangat lah sedap rasanya. Under Lunch promo set - RM22 with Ice Lemon Tea. Tummy is so happy being treated properly .. LOL!

5 comments:

Amanda Suria said...

SA pun suka tp suka yg ada seafood...byk kot seafood dia

Amanda Suria said...

SA pun suka tp suka yg ada seafood...byk kot seafood dia

Azian Elias said...

kalau akak ella, akak suka yang duck confit tu.. rasa best sangat..

ummi aqilah (LM) said...

Nyums... Klu KC kata sedap mesti sedap nih!

alia farhan Said said...

nyumssd sedapnyaaa