Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Senyumlah. Jangan Marah.

Ada orang suka marah-marah
Walhal marah itu tekanan yang menyakitkan.

Apa kata kalau kita Jangan Marah
Malah kita gantikan dengan senyuman

Amboi-amboi .. terserlah ke-hensem-an, keayuan, ke-macho-an, kecantikan,
ke-vogue-an, kekacakan, kemanisan, ke apa lagi eh?? 
Sila la korang .. sila la tolong tambah.
Tehehehe

Tapi kan .. kita cakap memang senang. Kalau dah hati sakit dan menderita, camana la nak senyum suka ?

Whatever .. i love to see people smile. I hope to see more and more smile. You know why? Because you look so sweet when you smile.  A bit of smile light up peoples life. Secara tak sengaja, dapat pahala sebab buat orang gembira.

Tengok la senyuman kawan saya .. beria-ia senyumannya, kan.


Ye betul sangat-sangat kata-kata di atas. Dari sebuah perkenalan, tercipta satu kemesraan. Moga kekal persahabatan dan kemesraan kita sampai bila-bila. 
In Sha Allah. Amin.
I love you-you and you my kesayangan. 

Buat my loyal readers .. Jangan lupa senyum selalu ye. Saya pun tengah senyum jugak sekarang ni sebab saya suka awak-awak-awak dan awak lagi datang membaca Entry saya ini. So SMILEEEEE .. and BE HAPPY.






6 comments:

mrs.smile said...

dua-dua senyuman manis!

EZAN IDMA said...

manisnye senyumann

aima said...

aima suka jugak ngan words qoute tu....

Semut Senyum said...

sorry, lama tak singgah sini...
kesibukan melanda... utk diri sendiri pun tak sempat...

apa pun, senyum lah selalu, kerana senyum tu percuma je...

dua2 manis tersenyum dlm gambar tu...
saya pun suke senyum jugak. ehheheh =)

azieazah said...

Senyum tu tak perlu bayar pun. Apa la sangat. Senyum tu terapi jugak.

Hmmm lama kita tak jumpa.

sudipVSsenduk said...

senyum, tak perlu kata apa2..