Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kau Lari Aku Kejar. Entry Makan.

Insiden Kau Lari Aku Kejar tu, berlaku di zaman dulu-dulu. Hurmmm .. Best peristiwa ni. Nanti ye, satu hari I cerita.

BTW.. Entry ini ada banyakkkk sangat gambar makanan.  Kalau agak-agak tak kuat iman jangan tengok ye. Terliur kang i tak tau. Tehehehe.

Salad comel selected by my girlfriend.

Dulu someone commented ..nak makan pun susun lawa-lawa? 
Masuk perut kang bercampur jugak. Sukati la kan .. i memang suka tengok menda lawa-lawa. 

Gila kiut. Makan 20 biji pun tak kenyang kot?

Mini Roti Canai & Hash Brown

Sayur campur, Ayam, Ikan & Jeruk Halia pantang jumpa. Memang favorite Misz-ella jeruk halia tu. Kalo kat Restoran Jepun i ratah-ratah je. Sedapsss.

Halo Halo nama dia ~ i dont like milk.

Lagi dua hari disini. Doakan yang terbaik buat kami semua ye. Bye.






4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyerrrrr!!!

Kniedaz said...

sedap..sedap..nasib baik dah breakfast sis..kalau tak..mengancam perut juga ni

Azwan@Mr Money said...

arghhh... sambil tenguk sambil tertelan air liur.
nasib baik tak meleleh je. hehee

Kesuma Angsana said...

comel2 tpi sedap !