Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bertapa

Kadangkan, bila kita rasa 'down' kan, kita pun mula la memulakan pertapaan. Tak nak keluar, tak nak jumpa orang, tak nak jalani hidup seperti biasa, nak duk diam-diam je. Betul tak? Pernah tak korang alami situasi macam ni?

Saya yang rindu, pada seseorang yang tersangat istimewa.  Seseorang yang sentiasa buat saya gelak ketawa saat saya 'down', seorang yang gurau sendanya selalu buat saya keluar airmata.  I never imagine it will be this pain berpisah dengan u *sigh*







3 comments:

Chekgu Azrine said...

Salam sis..ar u ok??

Kniedaz said...

pernah sis..dan alhamdulillah saya ada teman rapat yg sentiasa membantu waktu saya down..harap KC ok..

Mama Likha said...

slalu gk rasa nk bertapa....