Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ahad Yang Menguatkan

Ahad yang 'FULL'. Ahad yang 'lots of fun'.  Ahad yang sangat buat saya rasa hepi dan puas. Ahad yang menguatkan fizikal dan minda.  Alhamdulillah .. kerana ianya rezeki Allah SWT.

Double exercise - Pagi di Puncak Alam, malam di Dewan Meru 3, Klang.  Pagi kita buat 'Fun Dance' then kita exercise dengan bola. Kita 'pumping', kita 'sit up' kita 'jump-jump' kita gerak pinggang, tangan, kita angkat kaki semuanya guna bola.  Jangan takut dan bimbang yang penting seimbangkan badan di atas bola .. get yourself comfortable and be confident, listen to the music and follow the movement. ENJOY. 

Balik rumah masak, sapu, mop dan kemas then keluar gi Kenduri rumah Alin .. jumpa Catherine, Siti dan Along Mya Zara di situ.  Lepas tu terima tetamu .. Mily and her daughter Danisha Balqis and Atie dan family.  Sempat la Misz-ella buat Juadah ringkas serba sedikit untuk mereka.

Dan setiap Sessi haruslah disertai dengan Kopi. Kopi sedap ooo. Best. Best. Best.

Happy Monday readers. Hope you have a blast week.  Tempuhi hari-hari dengan kecekalan. Hadapi tiap yang datang dengan kesabaran. Bye.

0 comments: