Monday, August 29, 2011

Hari ini hari raya ..

Semalam, Atuk comel kat TV tu cakap hari ini hari raya. Yeay .... Sume orang bersuka ria. Almaklumlah .. dah boleh makan siang. Hihihi.  Kita semalam sibuk. Sibuk sangat-sangat dengan persiapan raya. Nak tengok apa yang kita buat???

Tolong mak kita rebus ketupat ..

Ingatkan nak tolong dia masak rendang .. tengok-tengok Rendang Ayam dia dah siap. Cekap betul mak kita kat dapur. No wonder la i pun camtu. Hihihi .. Memang kuah tumpah ke nasik ..

Rendang Dendeng ni memang kepakaran mak kita. Dalam setahun, dua kali je dapat makan Rendang best camni. Yeay .. sib baik ada raya. Hihi.

OK. Memandangkan hari ini hari raya .. kita nak mintak maaf lagi sekali ni. Kot la ada tulisan-tulisan kita yang terkasar bahasa .. terguris rasa .. sesapa yang membacanya. Selamat Hari Raya ye korang. Kita tengah siap-siap nak bali Kg. Sungai Siput ni. Ayahanda Ismail dan Bonda Zabedah udah menunggu. Balik kampung .. ooooo .. balik kampung .. lalalala*dgn nada hepi gila* Hihi.






4 comments:

al_hakim said...

nampak sedap..pape pun selamat hari raya..

yad'z said...

wahh.. sedappnye... selamat hari raye sis. ^^

aizamia3 said...

menu yang sedap.. ;)

selamat hari raya aidilfitri.. moga ceria + gembira di hari raya kali ini..

Melati Qistyna's Mummy said...

Senyum2 Kita bc taipan kebod kc ni, masuk lift teman sendiri....hehehe. Tp mmg pon, kc mmg cekap, blk keje pon smpt masak g, Lau dok sbelah umah, leh hr2 mtak semangkuk... :P