Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kerja ler ..

Ada masanya hari Ahad bukan lagi hari rehat. Patutnya sekarang ni kita tengah mencuci mata dan poket mencari baju melayu Tuan Bodigad tapi disebabkan disuruh kerja .. hmmm .. kita 'postpone' dulu projek terapi poket kita. Udah la malam semalam tido jam 3 pagi .. pukul 5 pagi bangun sahur. Tengok la muka ku yang layu seperti Teratai layu di Tasik Madu*lagu Fauziah Latiff ler* BTW, blogger feveret kita si Eq kata muka kita mcm Fauziah Latiff masa muda-muda dulu. Ada ker? Ada ker? Ce cite .. Hihi.


Buat yang sedang berehat .. Selamat Bercuti, korang. Kita kerja .. tak leh nak hepi-hepi. Sob .. sob .. sedih!!



10 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tak pa kc...kita wajib menunaikan tanggunjwb yg tu dulu...kalau tak...tak dpt bonus nanti....hehehehhe.....

Peri PiA said...

selamat berpuasa kc,salam ramadhan

ciayok2

norh said...

akak nampak letih la...jangan abaikan kesihatan ye..

misz sheyla said...

ade kot sikit cam pojiah latif... sekali pndang ... :)

ShErA said...

nampak kc tak cukup rehat... jaga diri baik2 ye... :)

eiela said...

ada jugak iras-iras sikit, sekali pandang je la. selamat bekerja..

eliyaezlinalias said...

ala cian kena keje eh~~~

dhiera said...

ahad pun kena kerja??? tak ape lah~ sebahagian tanggungjawab tu..
muka nampak sangat tak ckup tidur~

salam perkenalan ye

el said...

ahad pun keje kak
siannya....xpe2...dah komitmen gitu ye dak

Ct Arina said...

macam muke FL sebab FL pun pengguna setia SKII. hihi^^