Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Terlalu mencari

Kerana terlalu mencari kesempurnaan .. akhirnya kecewa. Percayalah yang kesempurnaan itu sebenarnya hampir tidak ada. Makin dicari .. makin hampir tiada .. kerana Tuhan tidak pernah menjadikan manusia itu sempurna tanpa cela. Tiada yang sempurna di dunia ini melainkan Dia ~ Allah SWT.

10 comments:

blAck hEart said...

yupz...btol3....hehehe... =)

RynaHakimi said...

Kadang2 kite terlalu mengharapkan kesempurnaan.. Walhal memang takde yg sempurna pon, mcm akak cakap la kan.. Jadi, syukurlah dgn apa yang ada.. =)

Kalamhati said...

hmm betul tu..Allah jadikan ketidaksempurnaan itu supaya kita saling lengkap melengkapi..
jangan mencari ketidaksempurnaan..tetapi berusaha menyempurnakan kekurangan tu..=)

ummi_khalish said...

saya sokong kakchikkkk....kita hidup saling melengkapi antara satu sama lain....

Pia said...

"Betul3...takde yg sempurna kecuali Dia.."

lagenda said...

Nak cari manusia yg sempurna?? Hohoho..tak mgkin ada..

Kancilbiru said...

LIKE!!! ;)

kakyon said...

betul3x.jadi kena terimalah seadanya..;D

qemaishak said...

Bersyukur & sentiasa berubah kearah kebaikan..

Melati Qistyna's Mummy said...

betol tu, kalau makin di cari, makin besar jurangnya, apa kata saling lengkap melengkapi..... aman sokmo :)