Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Minggu Berlalu Pergi

It was a very long and tiring week.
Minggu di mana saya ada macam-macam rasa.
Tapi emosi .. bertahan lah wahai emosi
Jangan tak terkawal.
Nanti benci bertakhta di hati.

In life dalam apa pun perbalahan, kawal lah keadaan. A friend of mine said .. When your emotion level is high, your I.Q. level is low. He is right. Bila I.Q. level dah low, rasional entah ke mana .. yang ada hanyalah emosi semata.  Thanks to life. I learned about controlling my emotion. I learned about bersabar. I'm scared if tak terkawal, nanti datang benci. I do not want to hate you cos you mean so much to me. Bertahan lah hati. Kalau luka, jom cari Plaster. Hehe.



A week which is full of colours. From beauty to delicious food, entertainment and lost. A week where i met a lot of people .. experience new things. Dalam hidup, kita kena berani ambik risiko. Jangan rasa terlalu selesa or else you will end up tidak ke mana-mana other than sitting in your comfort cushion semata.  Hidup kita banyak warna and i'm welcoming more colours to my life in the future. Moga segala hajat ditunaikan. Moga Allah SWT permudahkan segala urusan. Amin.

Happy Weekend, readers.
Happy Valentine buat mereka yang celebrate.
I didn't cos my love is always there for you anytime, anywhere. Love you, kesayangan. Love ketat-ketat kalau boleh tak nak lepas. Haha. Ok Bye.

0 comments: