Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bunga-bunga Hati





Bunga-bunga hati .. ada macam-macam warna. Ada warna suka, ada warna duka. Tapi rahsia hati .. hanya empunya diri yang tau jawapannya.

Realiti yang terlalu pahit tapi terpaksa ditelan ialah .. bukan semua yang kita nak kia akan dapat. Walau sudah memberi seikhlas hati, walau sudah buat yang terbaik .. KUN FA YA KUN itu milik Dia. Takdir Tuhan kita tak boleh lawan. Tiap dugaan, tiap cabaran, tiap jatuh bangun, kegagalan dan kesedihan .. mengajar kita erti Redha. Erti pasrah dan berserah. Sebab dalam hidup ini segala-galanya bukan sahaja Tentang Kita .. tapi Tentang Kita dan Mereka. Dan aku lah bintang yang menyinari malam .. menerangi hidup mu dari kegelapan malam dan mengundur diri bagi memberi laluan kepada sang mentari. Yes .. I am the Angel that brighten your life. I am the Angel who add colours in their lives. I love my beautiful heart. Hurt but still in a good shape. Semoga Tuhan pelihara hati-hati yang baik. Semoga Tuhan kekalkan kita agar sentiasa baik. In Sha Allah. Amin.

0 comments: