Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Gila Kopi



Misz-ella memang gila kopi. Sehari kalau tak minum kopi rasa tak lengkap jer. Rasa macam ada yang kurang. Preferably black coffee but if I cant get it, 3-In-1 pun ok lah and I am glad I share the same with my blog reader. Thank you awak .. Selalu awak Whatsapp saya tanya khabar, ucap Selamat Hari Raya dan share gambar kopi kat saya. Thank you ye and sarapan pagi ini ialah Nescafe 3-In-1 Coffee with Baby Carrot. Ummmm .. manis dan sedap baby carrot tu. Rangup dan sedap dikunyah begitu sahaja.

Sedikit perkongsian di hari Jumaat yang barakahDalam hidup kita kena belajar terima hakikat. Walaupun sedih, walaupun sukar, walaupun pahit .. belajar. Dalam hidup belajar lah bukan semua yang kita nak, kita akan dapat. Belajarlah. Dan terima lah hakikat dan kenyataan itu walaupun pahit dan sakit.


Life is not easy tapi percaya lah bahawa setiap jalan sukar yang kita lalui, setiap dugaan yang Allah bagi kat kita, semua nya datang dengan pelajaran dan pengajaran yang tiada nilai nya. Paling penting, Jangan Ikut Hati tapi ikut lah Logik Akal. Betul kata orang tua .. Ikut hati mati. So fikir lah banyak-banyak sebelum buat sesuatu keputusan. OK Bye. TQ Baca. Byee.

0 comments: