Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

The running lady. The dancer. The restless weekend.


Hello Monday!

I had a great weekend ~ Running, dancing, etc .. etc .. What a colourful Weekend I had! *love*

Yes We Did it!! 10Km Puma Night Run successfully done! Detail entry will be on the blog, soon. 

I had a sleepless night after the run ~ Reached home at 12:30 midnight, had a simple Stretching at home to relaxed my tired muscle and slept at 2:00 am in the morning. Woke up at 7:00am and I didnt stopped ~ Rocking the Rockafella Studio Dance Floor at 9:00am Sunday morning. The one hour non-stop Fun Dance Workout was fun! Thanks to energy *walhal aku baru lepas berlari 10km malam sebelumnya* Dalam banyak-banyak perkara yang terjadi dalam hidup ini, Misz-ella paling bersyukur kerana diberi kekuatan dan kesihatan oleh Allah SWT untuk terus melakukan apa yang Misz-ella ingini. I just want to be happy, strong and healthy so that I can move forward and do what I want. Terima Kasih atas semua dugaan dalam kehidupan yang menjadikan saya lebih kuat hari demi hari. Setiap halangan, setiap penolakan (ignorance and rejection) make me a stronger person. Terima kasih kepada jalan hidup yang tidak 'manja' but always kind to me .. Terima Kasih.

Balik dari studio, mandi dan bersiap ke Charity Art Exhibition at The Royal Chulan Hotel, Kuala Lumpur.

Then ke Sg. Buloh for Aleesya's Birthday. Sangat terharu bila Jijai (Aleesya's father) cakap  'Kakchik lah orang pertama yang Aleesya sebut bila nak buat harijadi. Jangan lupa jemput Mama Uda tau Ayah .. Birthday Aleesya hari Ahad .. dari Selasa dia dah ingatkan Jai' .. Life is like a circle .. what you give you get back. I am the angel who never stop loving and caring those who are dear to me and treat me well. Thank You Allah for giving me a piece of heart full with love.

Happy 6th Birthday Aleesya. Semoga membesar menjadi anak yang baik dan solehah. Semoga sentiasa ingat pada ayah, ibu dan Mama Uda *hehe*. OK Bye. Misz-ella nak siap-siap nak pergi Gym. See you on my next entry. TQ Baca. Bye.

0 comments: