Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cabaran Kurus 15 Hari Dengan Body Dream Coco-S

Hello readers ..

Hari ni jom kita cerita tentang Cabaran Kurus. Well rasanya cabaran untuk menguruskan badan atau menurunkan berat badan adalah antara perkara paling mencabar, kan. Bukan senang nak kurus .. kalau tak kuat disiplin, kalau tak jaga pemakanan dan tak amalkan gaya hidup sihat. Nak pulak duduk di kota besar Kuala Lumpur di mana makanan sedap boleh dinikmati 24 jam sehari. McDonalds, Kedai Mamak .. 24 jam bukak maka supper menjadi amalan sesetengh dari kita, kan .. maka impian nak kurus hanya angan-angan.


Baru-baru ini Misz-ella dijemput ke event Cabaran Kurus 15 Hari dengan Body Dream Coco-S .. teruja nak tau apakah produknya .. 


Dah sampai kita daftar dan isi borang maklumat diri


So ini lah dia Subjek utama kami pada petang itu ~ Body Dream Coco-S. 

Pengenalan produk oleh Puan Sarra Shahrin, pengasas Body Dream Coco-S dan Encik Hafiz.


Bahan-bahan yang terdapat di dalam Body Dream Coco-S. Antaranya ialah Garcinia Cambogia (malabar tamarind) antara bahan paling popular, paling selamat dan paling berkesan dalam penurunan berat badan dan menurunkan kolesterol. Body Dream Coco-S juga mengandungi daun Guarana yang menghasilkan kaffein yang boleh meningkatkan metabolisma badan. Selain dari tu,mengandungi Swiss Coco, Flax Seed dan Grape Seed Extract yang tidak kurang hebatnya dalam membantu penurunan berat badan. Memandangkan bahan-bahannya adalah semulajadi, Body Dream Coco-S juga sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi.



Body Dream Coco-S membantu memberi rasa kenyang dan bertenaga, mengawal selera makan dan menurunkan berat badan



Selain dari itu, Body Dream Coco-S turut menegangkan kulit yang kendur, mengurangkan selulit dan membentuk tubuh badan kita agar lebih sempurna



Menurut Puan Sarra, dengan pegambilan Body Dream Coco-S, kita tak perlu berpantang makan, tidak perlu berdiet ketat malah kita boleh makan seperti biasa. Kita cuma perlu ambil sepeket Body Dream Coco-S sahaja selepas sarapan dan teruskan urusan harian seperti biasa.





Lepas itu, kami diberi peluang mencuba Body Dream Coco-S ini. Campurkan serbuk ini ke dalam 3/4 gelas air panas, kacau dan minum. Tekstur nya sangat halus dan senang hancur ..

Dan rasanya sangat sedap .. macam minum Hot Chocolate


Selepas itu adalah sessi perkongsian ~ Terus terang cakap, selepas minum Body Dream Coco-S, Misz-ella rasa kenyang dan haus. Kena minum banyak air. Misz-ella bukanlah seorang yang suka minum Air berperisa coklat .. Milo pun Misz-ella tak suka tapi Body Dream Coco-S rasanya sangat sedap dan Misz-ella boleh terima.


Kerana keterujaan masih berterusan, Misz-ella pun jenguk lah ke Instagram Body Dream Coco-S dan terjumpa testimonial yang sangat menakjubkan.

So selepas diberi penerangan secara lebih terperinci tentang Body Dream Coco-S oleh Puan Sarra dan merasa sendiri kesedapannya, kami pun pulang dengan sekotak Body Dream Coco-S untuk dicuba dan Misz-ella ada berita baik nak kongsi dengan you all semua ~ Aiman telah mencuba Body Dream Coco-S selama enam hari dan berat badan dia dah berkurang sebanyak 2kg! Well .. dah tentulah Mama Aiman tumpang gembira dan teruja bila berat badan Aiman turun dari 71.8kg ke 69.8kg dalam masa enam hari pengambilan Body Dream Coco-S. Tak sabar nak tau jumlah total loss Aiman selepas dia habiskan sekotak (15 sachet) Body Dream Coco-S ini nanti. Ehh .. mama dia pulak lebih-lebih teruja *hehe*




So pembaca-pembaca budiman, kalau nak tau lebih informasi tentang Body Dream Coco-S, boleh lah layari laman web https://bodydreamhq.wordpress.com atau ikuti Instagram mereka di https://www.instagram.com/bodydream.official/

Nasihat ikhlas dari Misz-ella buat mereka yang ingin menurunkan berat badan, CUBA!! Kalau tak cuba kita tak tau, kan. Sekotak Body Dream Coco-S yang mengandungi 15 sachet ini berharga RM95 sahaja. Tidak lah terlalu mahal, betul tak? 


16 comments:

Hanny Abdullh said...

Sis pun teruja..tak sabar nak capai body idaman lps minum bodydream coco-s ni..:)

Anonymous said...

Hi 😉,
Jom dapatkan Body Dream hari ini
https://shopee.com.my/beau.tyestore

Kurus Cara Sihat 😘😘😘

Unknown said...

Mcm mana sis..dh turunke berat bdn dgn coco s

nezo said...

Asalam..nk tnya slps mkn cia ceri beri ke atau kerap buang air kecil

Unknown said...

Keberkesanan die berkurang ke if kita consume with air mineral ? Means that, bukan air panas

Unknown said...

bf boleh minum coco s tak baby bru 5 bulan

Unknown said...

Kencing manis dn drh tinggi bole mnom x

Unknown said...

Sy bru minum sbungkus. Mmg x rsa lapar,cuma haus je .

Unknown said...

Ibu berpantang boleh amalkan tak?

Unknown said...

Ibu berpantang boleh amalkan x??

Unknown said...

Nak order macam mana yer

Mimie Ishak said...

Salam sis..nak tnya..kalau minum coco s dlm jangka masa panjang blh ke..sebab suka rasa coco..setiap pagi mesti nk minum..gantikan milo.

Unknown said...

Tiada penurunan berat badan selepas 1 kotak saya minum

Unknown said...

Kenapa saya minum coco s, dada rasa berdebar, saya ambil 1bungkus sebelum sarapan.

tya.:) said...

Hi yang mana ada persoalan & masalah dengan coco S, boleh tekan link kat bawah
Saya nak bantu korang selesaikan masalah dan semestinya rasa keberkesanan seperti yang korang na!

https://api.whatsapp.com/send?phone=601157580185&text=Bantu%20saya%20kurus%20dengan%20Bodydream!

Unknown said...

Kena ambil selepas sarapan