Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buffet Buka Puasa 2017 "Citarasa Menyelerakan dari Thailand" di Imperial Chakri Palace

T
h
i
s
R
a
m
a
d
h
a
n
,
C
h
a
k
r
i
P
a
l
a
c
e
i
s
d
e
l
i
g
h
t
e
d
t
o
o
n
c
e
a
g
a
i
n
h
o
l
d
a
b
u
f
f
e
t
o
f
T
h
a
i
c
u
i
s
i
n
e
s
a
n
d
l
o
c
a
l
f
a
v
o
u
r
i
t
e
d
i
s
h
e
s
s
p
e
c
i
a
l
l
y
f
o
r
T
a
n
t
a
l
i
z
i
n
g
T
a
s
t
e
s
o
f
T
h
a
i
l
a
n
d
b
u
f
f
e
t
p
r
o
m
o
t
i
o
n
t
o
b
e
h
e
l
d
a
t
I
m
p
e
r
i
a
l
C
h
a
k
r
i
P
a
l
a
c
e
K
L
C
C
a
n
d
C
h
a
k
r
i
P
a
l
a
c
e
P
a
v
i
l
i
o
n
K
L
f
r
o
m
3
ello pembaca-pembaca budiman,
Hello readers ..


Ramadan bakal menjelma tak lama lagi, maka bakal sibuk lah blog Misz-ella ini dengan entry khas Buffet Buka Puasa 2017, khusus buat dijadikan panduan kepada pembaca-pembaca blog yang ingin berbuka puasa secara Buffet sepanjang Ramadan nanti.




Ramadan ini, Imperial  Chakri Palace KLCC dan Chakri Palace Pavilion KL akan membawakan Buffet masakan Thailand dan juga hidangan kesukaan tempatan khas dengan tema "Citarasa Thailand yang menyelerakan" bermula dari 30 Mei 2017 dan seterusnya.









Nikmatilah lebih dari 50 jenis hidangan moden dan asli dari Thailand berserta dengan hidangan tempatan dengan pilihan ulam-ulaman dan kerabu menyelerakan seperti Kerabu Mangga Thai, Kerabu Betik Thai, hidangan pembuka selera yang dibuat dari tujuh bahan iaitu "Meing Kam", Samosa, Crispy Thai Spring Rolls, Crispy Thai Fried Noodles dan bermacam lagi.



Di buffet hidangan utama, tetamu boleh menikmati hindangan asli dari Thailand seperti Kari Hijau Thai Kambing, Udang dengan sos mentega dan telur masin, Sotong goreng telur masin, Tomyam Seafood, Daging Sos lda hitam, dan Ikan Masam Manis. Bagi menghormati bulan Ramadan yang istimewa ini, makanan kesukaan rakyat Malaysia seperti Rendang Daging Tok, Masak Lemak Gulai Daging, Ayam Kapitan dan Nasi Beriani turut disediakan.




Live Action Stalls turut ada di mana pelanggan dapat menikmati hidangan Sate Ayam dan Daging, Ikan Bakar yang segar dan boleh dinikmati terus dari kuali ke pinggan anda.




Mee Tomyam dan Laksa Thai turut disediakan







Akhiri buka puasa di Imperial Chakri Palace dengan pelbagai juadah pencuci mulut dari Thailand seperti Red Ruby Waterchestnut, Pulut Mangga, Kueh-mueh Melayu, Bubur Jagung, Pisang dan Ubi Kayu dan bermacam lagi.



Buffet Buka Puasa "Citarasa Menyelerakan dari Thailand" di The Imperial Chakri Palace KLCC & Chakri Palace Pavilion akan mula menemui pelanggan setiap hari bermula dari 30 Mei 2017. Buffet akan ditukar setiap hari berdasarkan pada 3 menu berbeza yang disediakan khas untuk bulan Ramadan ini dari pukul 7 ke atas.

Harga Buffet adalah RM95.90++(KLCC) & RM85.90++ (Pavilion)/Dewasa dan RM49.90++ (KLCC) & RM42.90 (Pavilion)/Kanak-kanak berusia antara 6 ke 10 tahun dan Warga Emas berusia 60 tahun ke atas manakala kanak-kanak di bawah 6 tahun adalah  PERCUMA.

Untuk lebih penjimatan, dapatkan Early Birds Offer (minimum belian adalah 4 orang) :-

Beli sebelum 30 Mei 2017 pada  RM75.90++/Dewasa(KLCC) 
 RM65.90++/Dewasa (Pavilion)


Early birds offer ini adalah sah dari 10 April 2017 hingga – 30 Mei 2017 sahaja. Selain dari itu, setiap belian secara berkumpulan seramai 5 orang bakal mendapat 1 percuma (BELI 5 PERCUMA 1)

Untuk sebarang tempahan dan pertanyaaan, sila lah hubungi  03-23827788 (KLCC) 03-21431141(Pavilion) atau 016-2277182 atau email ke marketing@chakri.com.my dan jangan lupa layari laman web http://berbuka.chakri.com.my



Akhirkata, Terima Kasih Imperial Chakri Suria KLCC kerana menjemput kami ke Preview Buffet Buka Puasa 2017 "Citarasa Menyelerakan dari Thailand". Meriah!



0 comments: