Sesekali berduaan

Thursday, August 18, 2011

Sesekali dapat berjalan hanya berdua dengan My Bodyguard,, 'heavennn' sangat-sangat. Sapa cakap rugi tak da anak perempuan. Ai oke jer .. anak sedara perempuan ai ramai dan dah macam anak sendiri. OK la tu .. sikit pun tak rasa rendah diri. After all, rezeki Tuhan bagi. Perempuan ke .. lelaki ke .. tetap Alhamdulillah.

Memandangkan abah Aiman 'outstation' kerja-kerja menyopink baju raya terpaksa ai uruskan sendirian. Tak de hal .. dah biasa. Janji 'budget' nya udah siap sedia. Hihi. Lega rasa hati bila semua persiapan raya Aiman selesai sudah. Almaklumlah .. ai kan superbizi. Hihi.

Bila penat, kita cari 'port' untuk rehat ..

Merenung jauh anakku. Penat ke? Lapar ke? Sabar eh .. Posa!! Hihi

Aik?? Tetiba ada makanan? Kata posa tapi makan? Hihi. Owh .. yang ni ialah aktiviti selepas pulang dari bersopink dengan anakanda kesayangan. "Main masak-masak di dapur sendiri seorang diri"  ~ Sayur buncis + carrot dan udang. Sedap weih ai masak. Tak caya sudah ... Hihihi.

Paru goreng berlada + kentang

 Kari Tulang dengan kentang

Cokodok bawang + carrot dan udang kering. Memang tak kena dan tak cukup bahannya tapi dah tu je yang ada dalam peti es. Nak kuar gi kedai malas. So, kita 'On' je la projek cokodok bawang kita dengan apa yang ada. Eleh .. kurang bahan pun licin apa diaorang makan .. Hihi.


You Might Also Like

14 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here