Friday, July 27, 2012

Sahur Burger & Roti Sempoi Filla

Bila berbuka makan Bihun Goreng pastu tak berlebih .. mula la menggagau fikirkan Menu Sahur esok pagi.  Udah la Teman ni suka last minute .. pukul 4:45-5 pagi baru nak terkedek-kedek. So malam lagi memang dah kena plan ... supaya tak buang masa yang tak banyak bakinya. 

So pagi tu ..

Jeng .. Jeng .. Jeng 

Sahur makan Burger je la.  Lebihkan Mayonis .. lebihkan Sos Cili .. Aiman makan laju. Tapi kannnn .. tiba-tiba dah terberkenan kat Roti Sempoi Fillanie. Harusss cuba nanti. Mekaseh Fillanie Darling sudi kongsi idea dengan kitorang semua. Sayang Blog Fila ketat-ketat. Muahhhh .. Muahh .. Muahh.

14 comments:

azieazah said...

Sedap
juga eh sahur makan burger... Kak Azie pun ingat nak cuba juga
bila-bila, sbb anak2 suka burger. Burger pun menu berat dan
mengenyangkan juga tu...

laskar pelangi said...

wah wah..kalau aiman makan laju laju..saya pon mesti makan laju laju kalau dapat ni haaa..hihi ;')
salam 8 ramadhan kakchik

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai kak nampak sedappp sgttttt

JunAina said...

KC...Jun kalau berbuka makan bihub tak sempat pukul 11 malam ada yang kena hanto sepital...hehehee...

Malam tadi buat sup berbuka makan je kueateow sup tak ambik nasi. Pukul 10 perut dah mula meragam terpaksa makan nasi makan ubat dan tak tido sampai pukul 2 pagi...:(

Tergoda betul tengok gambar tu...

Peri PiA said...

menu yg ohsem,yum2

mak encik | SZ said...

dah petang2 ni tengok gambo makanan mmg sgt menggiurkan :p

Hidayah Bach said...

sesekali tukar selera masa sahur pun layan jugak... :)

Nieza said...

nampak sedap sgt roti ni kak..sib baik dah kenyang..hehe

Ardini Humaira said...

huisyyy sedapnye, KC!

Kak yon said...

burger pun makanan berat..akk pun selalu buat tapi guna roti kosong biasa aje..

diana said...

nak oder..tak nak sos ye..heheh

faraherda. razalan said...

Sedap tu...tapi suami sy tak ley buke ape2 selain nasi. Perut die mmg perut nasi. Haih!

Filla ~ Kasihs said...

HAHA tul tak KC.. sahur makan burger baru tekak lalu sikit ;)

Mak Lagenda said...

Tgk sos yg dah meleleh2 tu pun bisa kasik airliur kami yg melihat ni meleleh2 jugak!