Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Khamis yang manis

Di satu hari Khamis yang manis ..

Amboi Jue .. Baju biru, Tudung Polkadot Biru, Beg Biru ~ Serba serbi biru kau ye.

Sayangnya hari ini Mat Salleh mengalami symptom Buta Warna ~ Maka baju Hari Isnin dipakai di hari Khamis yang manis yang sepatutnya adalah Hari Biru. Chheeehhh .. buat spoil Foto kita jerk. Hehehe.

Dan kemeriahan di satu hari Khamis yang manis berterusan bila tengahari tu saya masak Sambal Sardin yang tersangatlah Fuiyo .. sedapnyaaaaa   ... *kata Lyn dan Fiza* dan malamnya rumah saya didatangi oleh Geng Gelak Besar. Meriah rumah ... Dekat pukul 12 malam baru diaorang pulang. OK lah. Sekian Entry mengenang satu hari Khamis yang manis yang dipenuhi dengan wahahahaha .. kakahkah dan hahahaha *gelak besar kitorang* Sekian. Mekaseh baca ye. Bye.

24 comments:

Chekgu Azrine said...

suka sangat makan sambal sardin yg orang lain masak.kalau masak sndiri..macm tak sedap je la kak kc..hehehe

Izan Ishak said...

nak makan juga sambal sardin sedapppp air tgn KC!

Azian Elias said...

semalam pun akak masak sambal sardine.. suka anak2. licing nasi di periuk.

miloais milo said...

ohh.. opis KC ada set hari apa pakai kaler apa eh???
nice!

ummiakid-lily said...

i like sardin...makan dengan telur dadar....errmmm...hingga menjilat jari...

pinky said...

dah lama tak makan sambal sardin...=P

Nazayiena said...

Cantiknya berbaju biru.

Mooniqueen said...

Hari biru la ni ye KC... Hehe...

ainnoraini said...

sardin..mmg sedap tu KC..
kami anak beranak mmg suka bangat..

Hanis Azla said...

manisnya kisah dari kakak yg cukup manis..

Rinna said...

Waah hari khamis serba biru yer.. sedondon ler gitu.. KC..

Seronokkan kawan2 dtg rumah makan2.. murah rezeki gitu.. :)

faraherda. razalan said...

tiap2 khamis mmg kene pki baju biru ke KC?

pena rozie said...

suka ikan sardin....

pena rozie said...

suka ikan sardin....

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

u look gorgeous sis ;)

kasihibu said...

Sambal sardin sedapnya...
menu kita sama lah petang semalam ;p

Alin Marlini said...

ALin pun suka sardin..dap..dap..

rATu kEBaYA said...

biru yang lembut sangat... cantik.. ceria dan gembira..

Rai said...

cantiklah warna biru tu...

KC..sambal sardin tu buat mcm mana? yg sardinnya digoreng dulu tu ke? mak saya ada jugak buat dulu..tapi saya tak berapa rajin nak buat..bila KC sebut rasa teringin pulak...

Mama Likha said...

set biru !

jeBateja said...

Aikkk.....hari lain...baju warna lain erk...so ada 6 warna le baju kerja...??

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!

Peri PiA said...

same,kc nmpk xtra manis :)

CIK TOM said...

awet muda la kc ni..tgk muka cun je..jelesnya =)