Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Noktah

Dalam hidup, terlalu susah kita nak letak titik noktah pada perkara yang kita suka atau pada sesuatu yang kita sayangi.  We prefer to pause, and when things happen, we explode. Maka tragedi berlaku berulang kali.  Kenpa ye kita sukakan tanda 'koma' tapi bukan titik noktah? Sebab kita tak cukup kuat? Sebab kita suka menghadapinya? Atau sebab kita lebih suka menyimpan masalah walau ianya menyakitkan jiwa?  What is your choice? Aku dah lama pilih Noktah.  Life is Easy.  I dont want pening-pening.

Jom joget malam ni. Lama weih tak joget-joget.

5, 6, 7, 8!!
Half Tempo
On Tempo

Jommm bersenam

3 comments:

makcik tempe said...

cik ina pun suka pilih noktah. sayangilah diri sendiri: )

diana said...

kluy tak noktah,koma atau apa2 cemaNA KAKCHIK??REDAH JE..AHAHH

mamawana said...

Assalam,

Mama joget dgn hula hoop... yeeehaaaa