Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Nota Cinta Dari Dia

Tengah leka bersembang, tiba-tiba didatangi Surat Cinta Dari Dia.  Alahaiii ..  sejuk hati membaca Surat Cinta ini. Tq Sayang. Moga sampai Syurga kasih kita ini.



Being seorang yang penyayang, i teach  Aiman the same too.  Cium pipi mama tiap-tiap hari memang amalan Aiman dari dulu hingga kini.  Baik sebelum ke sekolah, mahupun sebelum tidur.  Ada masanya sebelum tidur, Misz-ella akan dapat SMS berkasih sayang dari dia.  Tapi, dengan Misz-ella je Aiman macam tu, dengan abah dia jangan harap la.  Kesimpulannya, benda ni semulajadi.  Sifat penyayang dan romantis yang sedia ada di dalam diri Misz-ella itu sendiri yang membuatkan saya melayan kesayangan-kesayangan saya begitu dan biasalah .. what u give u get back.  Itulah Aiman sekarang .. mempunyai sifat pengasih di dalam diri. Alhamdulillah.  Moga Allah SWT memberkati setiap inchi perjalanan hidup Aiman. Amin.


7 comments:

bahiyahaziz ; said...

So sweet...amin,semoga Aiman dipermudahkan perjalanan hidupdia :)

Peri PiA said...

lovely bonding

SyazaLuqman said...

so sweet! nice blog! visit mine too!

Kniedaz said...

Alhamdulillah..seronoknya begitu..kalau Danish & Danial saya cium pipi mesti malu-malu hehe

ساريده سنين said...

sweet dan comelnye...

Cik Tia said...

benda elok , didik awal2 .. bila membesar , taklah dia kekok sangat :)

baby comel said...

betul lah tu, nk diri disayang kita kena beri sayang.. sebab sayang pasti akan menarik sayang.. senyum membaca entri ni :)