Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dingin Beku Bagai Airbatu

Terkedu dengan sikap manusia yang dingin beku bagai airbatu. Kita bercerita, mengadu beria-ia tapi responnya tiada. Hampa. Kecewa. If others care, concern, why cant you?


6 comments:

Kesuma Angsana said...

ramai yng macm tu kc!

diana said...

belagak selamba je kot..heheh

JaSSNaNi said...

tu dah kira macam " seperti tertumpah air di daun keladi " hmmmm sabor jer ler..

JunAina said...

Siram sikit dengan air panas! Orang cam tu jenis tak perihatin.

Mama Zharfan said...

jenis hati kering kot emmm

CT said...

Dont worry! Perkara2 mcm inilah mendidik dan mendewasakan diri. Kenal apa itu kehidupan....:)